Japonların Kopya Çekme Yöntemi !!

Sponsorlu Bağlantılar

FerreT

FerreT

Üye
    Konu Sahibi
Japonların Kopya Çekme Yöntemi !!
Okuyorsun Ve Zayıfını Kurtaramıyorsun Calısıyorsun Anlamıyorsun Caresi Burda Sizin İçin Japonlarin Nasil Kopya Cektigini Araştırdık Hemde ResimLi Anlattim Maksat Dersiniz Zayıf Olmasın

Resmi Büyütmek İçin Buraya Tıklayınız. Orjinal Resim 641x480



Yazıcımızdan alalım kopyacıklarımızı



Şeffaf bir bantla yazılarımızın üzerini bantlıyoruz



Kopyaları kesiyoruz



Bandı ıslatıp kağıttan ayırıyoruz







Kurutalım, okula ıslak ıslak götürmeyelim





Bundan sonrası hayal gücünüze kalmış





ALINTIDIR
 


west_advisory

west_advisory

Üye
way bee süper bi sey miş bende deniyim yazılıda belki işe yarar
 
Nazy

Nazy

Üye
Vay be adamlar aşmış:kop:
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Japon'lar Herşeyin En İyisini Yapıyor Arkadaş Ya:D...Şaşırdım
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
aman allahım artık matematik çilesi bitiyor o zaman
teşekkürler ferret bundan sonra bu yöntemi uygulayacam
 
dreamnurse

dreamnurse

Üye
en yakın zamanda denemek istiyorum süpermiş yaaaa:oke:
 

omayra

Üye
Hocalarımız da kendini yetiştirmeli ve yeni yöntemlere hazırlıklı olmalı :ehe
 
c3r3n

c3r3n

Üye
süpermiş yaa harikaa :D ne zeki adamlar..
 
canturgay

canturgay

Üye
tşkler ferret kardeşş.
yalnız bu tür işlerde japonlardan önde olmamız gerekiyorr ..
iyi bi bak bakayım resimdeki japona soyunda Türk varmı ?:ehe
 
NiGhT WarRioR

NiGhT WarRioR

Üye
adamlkar olayıı çözmüşşş....
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
su kalemlı olanı begendım yaa bende mi denesem acaba....:kop:
 
mservank

mservank

Üye
vay be ben bunu nasıl düşünemedim :kop: ilginç bir yöntem para karşılığında okulda satarım bunları :D kaç liraysa verirler:)
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
verdiydim yıllar önce :ehe
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
bu yöntemi denemek lazım
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
abi adamlar bütün teknolojiyi klonluyorlar. buda bir dewrim gibi bişe kopyayı bile klonlayıp geliştirmişler manyak bunlar ya
 
just4you

just4you

Üye
ya sıraya yaz en iisi belli olmuo zaten
 
Salihyet

Salihyet

Üye
ben yere yazıyorum hiç sorun olmuyor ;) bizm yerler zaten pislikten yağ tabakası halinde tırnakla bile yazılacak kadar pis :S böğğğ :D :ehe
 
enigma

enigma

Üye
yaw bu benim aklıma niye gelmedi :D gerçi 10-15 yıl önce yazıcı icat olmuşmuydu? :D:D:D:D
 
Altun.

Altun.

Üye
JVC laponlar veya caponlar
 

Benzer Konular



Üst Alt