CoDeYs
Üye
N73 ü satmayasaydım elimde ölecekti
Hiç satamayacaktım
120 ye saattım şarj yeri bozuk ve kızıl ötesi bozuk şekilde
Bunu aldım 200 TL ye
İşlemcisinede bakmadım
Ve Bilmiyorum
Teşekkür ederimAynen
Teşekkürler abi200 TL ye
Wifi ,TV , Dokunmatik
Her özellik var
![]()

N73 ü satmayasaydım elimde ölecekti
Hiç satamayacaktım
Aynen
Çok pis ağlayasım var.gif)
