J8Phone(Çakma İphone) Aldım :D

Sponsorlu Bağlantılar

CoDeYs

CoDeYs

Üye
:d: N73 ü satmayasaydım elimde ölecekti :D Hiç satamayacaktım :D 120 ye saattım şarj yeri bozuk ve kızıl ötesi bozuk şekilde :D Bunu aldım 200 TL ye :D İşlemcisinede bakmadım :D Ve Bilmiyorum :D

Teşekkür ederim :) Aynen :)

Teşekkürler abi :) 200 TL ye :D Wifi ,TV , Dokunmatik :D Her özellik var :d::d:
:oke:
 


&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
bunu aacağıma çin malı tablet elaırdım internete girmek için android :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
:d::d: bilemedik berkay :D
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
hayırlı olsun :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Sağolasın :D Gerçeğide senin olsun :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
İnşallah olur :D
 
Mert

Mert

Üye
Aynı iPhone işte. :D
Hayırlı uğurlu olsun:)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim :D:D
 
Utku

Utku

Üye
hayırlı olsun
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Hayırlı olsun :)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim :)

--------------- Ekleme ---------------

Utku™;3256569' Alıntı:
Teşekkür ederim :)
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun Hakan güle güle Kullan
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bende alacağım bir tane . :)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;3259066' Alıntı:
Bende alacağım bir tane . :)
Al valla abi :) Sadece bir işletim sisteminden memnun değilim :) Görünüşü vs.. herşeyi güzel :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ama orjinalini alırım ben . :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Orjinal al bncede :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Dokunmatik telefon nasıl kullanacağım bilmiyorum ki .
İstediğim yöne falan gitmez , o zaman ben ayar oluyorum . Samsun Omnia diye tel vardı , ondan biliyorum . :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi


Üst Alt