iyiki doğdun yasminoz abla

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yasminozz

Yasminozz

Üye
zahmet edip o kadar işinin içinde benim için pasta yapmış :P: kabul etmemek olmaz di mi... :) :) :) :)

aslında doğum günüm 30 ocak olmadığı için kabul etmemem lazımm ama neyseeeeeeeee... :) :) :)
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
İşte örnek bir davranış..Ödüllendirmemiz gerek seni:):):):):)
 
c3r3n

c3r3n

Üye
Bende yeni gördüm.Doğum gününüz kutlu olsun yasminoz.. :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ama benim günahım ne :(
Eve geç geliyorum...
Hem gün uyuduğunda biter bence :lac:

Afiyet olsun.
(Yaşını ifşa etmemek için mum koymadım)



:ehe
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Ama benim günahım ne :(
Eve geç geliyorum...
Hem gün uyuduğunda biter bence :lac:

Afiyet olsun.
(Yaşını ifşa etmemek için mum koymadım)



:ehe


ben anlamam...co adminsen görceksin sitedeki her hareketi.... :) :)

gün uyuduğunda bitiyosa ben 2 de uyudum sen 2:20 de yazmışsın...yani artık benim için 30 ocak olmuş... :) :) :) :) geç kaldın yaniii....:hmmm:hmmm

yaşımı ifşa etmesen ne olcak profilimde yazıyo zaten.... :D :D :D


tşk ederim c3r3n.... ;)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Sadece co-admin değilim ama ben, en başta insanım :D

Olabilir. Sonuçta bana göre bitmemiş işte :lac:

Yok ben gerçek yaşından bahsetmiştim :naughty:
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Sadece co-admin değilim ama ben, en başta insanım :D

Olabilir. Sonuçta bana göre bitmemiş işte :lac:

Yok ben gerçek yaşından bahsetmiştim :naughty:

doğum günü benim olduğuna göre bitişide bana bağlı hıhhhh...geç kaldın işte.... :) :) 30 ocak ta kutladın.... :lac: :lac:

24 yaşında olduğumu illaa belli etceksin di mi sitede...iyiki sana bi sır verdik pehhh....
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Hayır! Kutlayan ben olduğuma göre bana bağlı ne zaman biteceği!.. :lac:

24? Sana kaç kere dedim şu rakamlara basarken dikkat diye :ehe
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
evet ya pardon 14.... :D :D :D :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bak hala... :nono:
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
tamam tamam itiraf ediyorum 34...yok yok 44....daha fazla üsteleme istersen 54 olduğumu söylemem.... :D :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
:d 30..
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
ne 30 u be aaaaaaaaaaaa daha 29... :D :D
 
iremm

iremm

Üye
:mahcup: kusura bakma cnm geciktim bilyorum ama g. doğum günün kutlu olsun..
 
kurt bey

kurt bey

Üye
iyi doğdun çiğdem mutlu yıllar dilerim. Biraz geç oldu biliyorum ama biliyosun mobil telefon kapalı yada kapsama alanı dışında oluyo hep. :) Allah mutlu sağlıklı huzurlu sevdiklerinle birlikde bide beni msnden hiç silmemen umuduyla :P güzel bi hayat nasip etsin.
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
iyi doğdun çiğdem mutlu yıllar dilerim. Biraz geç oldu biliyorum ama biliyosun mobil telefon kapalı yada kapsama alanı dışında oluyo hep. :) Allah mutlu sağlıklı huzurlu sevdiklerinle birlikde bide beni msnden hiç silmemen umuduyla :P güzel bi hayat nasip etsin.


:) :) :)

tşk ederim...senin ki geç sayılmaz...işin içinde askerlik var çünkü...;)

kızdırmazsan silmem...ama kızarsam bilemicem artık.... :) :) :) :) :)


tşk ederim irem....geç olsun güç olmasın napalımm... :)
 
mservank

mservank

Üye
Daha nice 54 lere inşallah.:)Geçmiş doğumgünün kutlu olsun.
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
tşk ederim servan.... ;)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Üyenin isteğiyle konu kilitlenmiştir.

:locked:




:ehe:ehe:ehe
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
hem doğum günümü doğum günüm olmayan bi günde kutladın hemde konumu mu kilitliyosun.... :lac:



:) :) :) :) :) :) :) :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt