Ama benim günahım ne
Eve geç geliyorum...
Hem gün uyuduğunda biter bence
Afiyet olsun.
(Yaşını ifşa etmemek için mum koymadım)
geç kaldın yaniii....

Sadece co-admin değilim ama ben, en başta insanım
Olabilir. Sonuçta bana göre bitmemiş işte
Yok ben gerçek yaşından bahsetmiştim
30 ocak ta kutladın....

iyi doğdun çiğdem mutlu yıllar dilerim. Biraz geç oldu biliyorum ama biliyosun mobil telefon kapalı yada kapsama alanı dışında oluyo hep.Allah mutlu sağlıklı huzurlu sevdiklerinle birlikde bide beni msnden hiç silmemen umuduyla :P güzel bi hayat nasip etsin.


