İyi Sahurlar

Fazilet takvimine göre öyle
bizim imsak 5,34 de sizin ki ile en azı 20 30 dk atması lazım. peki iftar kaçta odamı 7 de


la yoksa şu bi ara türeyen tipler vardiya yok ufakta çizgi yok,yok efendim öyle yok efendim böyle deyipte milletin orucunu yedirmişlerdi hani.eminsin dimi o saatte ezan okunuyor
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Baydırman

Moderator
Arkadaş konyada galiba istanbulda değil
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
yokmu arttıran imsak 5 30 falandı bizde
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
ben garanti olsun diye 4de kalkıyorum. zaten güneş doğana kadar yiyebilirsiniz. Dışarı bakın güneş doğmamışsa devam edin gitsin : )
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
tutuyırsada kendine mübarek o kadar mazlum ahini ne edecek bol bol sevap işlemesi şart
Herşiyden önce kul hakkına giriyor
Bol bol sevap işlese ne yazar
Mesaj birleştirildi:

Benim kafama sıksalar hakkımı helal ederim
 
Son düzenleme:
Tepkiler: DarkredBlue61