İşte En İyi Cep Telefonları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
İşte En İyi Cep Telefonları
Arkadaşlar daha önceden bir konu açmıştık http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/size-gore-en-iyi-1o-cep-telefonu-512118.html şimdi sizin de önerilerinizle yeni bi liste oluşturuyoruz. Başta da belirteyim sıralama yapmadım karışık olarak yazdım. istediğiniz varsa hemen ekleyebiliriz :oke:

samsung galaxy sgs2



iphone 4



htc desire hd



nokia n8



Motorola atrix



lg optimus x2



htc desire s


lg optimus black



samsung galaxy s


LG optimus 3D



Xperia Arc


Wave 2


HTC Evo 3D


HTC Sensation


samsung wave



samsung galaxy sl i9003


nokia e7



Xperia Neo
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati, Elektr0 ve PureFood


Uruloki

Uruloki

Üye
N9 yok hacı bence E7 yi sil onu ekle
 
PureFood

PureFood

Üye
Androidli tek sevdiğim telefon ; Optimus Black :oke: Çok fena ya. SGS2'de fena değil ama kumanda gibi o da ya :D
Nokia'ya zaten lafım yok benim her zaman 1. Nokia'dır :ehe
 
PureFood

PureFood

Üye
Var da gönül bu işte :ehe Hoşuma gidiyor :D Sevdiğim tek Androidli telefon <3
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
harun22

harun22

Üye
Dostum Xperia Neo bence bu listeye girmeli çoğu araştırmalarımda Arc tan daha fazla ilgi görmüş ve beğeni toplamış bi telefon. ;)
 
'Patron

'Patron

Üye
3310u eklememişsin olum büyük eksik :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2149105
harun22

harun22

Üye
Dostum o telefon 100 yılın en iyileri arasına girmeli onu buraya koymak onu küçük düşürmek olur. ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2149105
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
Güzel liste olmuş Xperia Arc veya Neo'yu da koyabilirsin :)
 
Elektr0

Elektr0

Üye
LG optimus blackı daha çok seviyorum optimus 2X den...Ve ordaki bütün akıllılardanda...:ehe
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
Dostum Xperia Neo bence bu listeye girmeli çoğu araştırmalarımda Arc tan daha fazla ilgi görmüş ve beğeni toplamış bi telefon. ;)
teşşekürler eklendi
3310u eklememişsin olum büyük eksik :(
:ehe
Dostum o telefon 100 yılın en iyileri arasına girmeli onu buraya koymak onu küçük düşürmek olur. ;)

Güzel liste olmuş Xperia Arc veya Neo'yu da koyabilirsin :)

LG optimus blackı daha çok seviyorum optimus 2X den...Ve ordaki bütün akıllılardanda...:ehe
bende sgs2 yi :D
 
technoblue

technoblue

Üye
bence en iyisi lg optimus black. neden derseniz tasarımı harika. kalınlık ve ağırlık yok gibi smartphone'da, kuş gibi bişey. özellikleri de oldukça iyi. nova display ekran, 2mp ön kamera, uzaktan yardım gibi bir çok yeniliğe sahip. tüm bu özelliklere sahip olup fiyatı bu kadar düşük olan başka bir smartphone var mı?
 
fireman87

fireman87

Üye
Optimus black'te iyi, Ama benim en çok tepkimi çeken optimus 3D adamlar resmen gözlüksüz 3boyut zevkini telefonda yaşatıyolar varmı böyle bi teknoloji :aha: Onun üstüne laf yok yani bence , bide atrix4G ilgimi çekti :ehe
 
Ocean258

Ocean258

Üye
optimus black en ıyısı smartphone ordaki bence,tasarım olarakta fiyat olarakta.. 3D olanını koymuslar ama onun cıkmasına baayaa war galıba :)
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
hoss

hoss

Üye
listeye arc ıda ekle :oke:
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
samsung galaxy sgs2 :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt