Del Rey
Üye
İşte beklenen an: Polarbit Raing Thunder C5-03'te!
Arkadaşlar RSS'in canı sağolsun yeni haberi de aldım. Bana yaz sonuna doğrugeleceği söylenmişti ama Symbian Türkiye adlı blog şimdi yayınlamış. Polarbit Racing Thunder sertifikalı sürümü. Gözlerime inanamadım. Yükledim. Yalnızca sensörsüz ama dik / yatay modu var ekrana dokunup sürükleyerek oynuyorsunuz. Linki yine paylaşamıyorum neden diye sorarsanız yazının alt kısmına bakın. Helal olsun adama be 

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız





