İşte beklenen an: Polarbit Raing Thunder C5-03'te!

Sponsorlu Bağlantılar

Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
İşte beklenen an: Polarbit Raing Thunder C5-03'te!
Arkadaşlar RSS'in canı sağolsun yeni haberi de aldım. Bana yaz sonuna doğrugeleceği söylenmişti ama Symbian Türkiye adlı blog şimdi yayınlamış. Polarbit Racing Thunder sertifikalı sürümü. Gözlerime inanamadım. Yükledim. Yalnızca sensörsüz ama dik / yatay modu var ekrana dokunup sürükleyerek oynuyorsunuz. Linki yine paylaşamıyorum neden diye sorarsanız yazının alt kısmına bakın. Helal olsun adama be :D

 


By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Teşekkürler eee yavaş yavaş hepsini yapıyor arkadaş iyi hoş da bunun sensörsüz olması kötü olmuş oynayamadım bile...
 
pendikli_ugur

pendikli_ugur

Üye
aynn sensörsüz tadı çıkmayor ama ykında sensörlüde gelir inş. :naughty:
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
İnşallah
 
'Patron

'Patron

Üye
Arkadaşlar RSS'in canı sağolsun yeni haberi de aldım. Bana yaz sonuna doğrugeleceği söylenmişti ama Symbian Türkiye adlı blog şimdi yayınlamış. Polarbit Racing Thunder sertifikalı sürümü. Gözlerime inanamadım. Yükledim. Yalnızca sensörsüz ama dik / yatay modu var ekrana dokunup sürükleyerek oynuyorsunuz. Linki yine paylaşamıyorum neden diye sorarsanız yazının alt kısmına bakın. Helal olsun adama be :D

Bende Gördüm Sabah.Ama Sensörüde halledecek gibi görünüyor..
 
Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Ekranda sürükleyerek oynanıyor ama evet sensörsüz kötü oluyor. Neyse beklicez başka çare yok ben Toon Warz istiyorum onda sensörde yok bildiğim kadarıyla :allalla:
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
ekranda sürükleyerek oynanıyor ama evet sensörsüz kötü oluyor. Neyse beklicez başka çare yok ben toon warz istiyorum onda sensörde yok bildiğim kadarıyla :allalla:

hayır toonwarzda da sensör var, yoksa sağa sola nasıl dönecen :D
 
Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Hm. Ben onun şöyle olduğunu sanıyordum:

[video=youtube;7WCkSvrkpAY]http://www.youtube.com/watch?v=7WCkSvrkpAY[/video]

Tandaki yuvarlak yönlendirme butonu ile hareket ettiriyor.
 
'Patron

'Patron

Üye
Hm. Ben onun şöyle olduğunu sanıyordum:

[video=youtube;7WCkSvrkpAY]http://www.youtube.com/watch?v=7WCkSvrkpAY[/video]

Tandaki yuvarlak yönlendirme butonu ile hareket ettiriyor.
benım bıldığımde boyle.
 
PureFood

PureFood

Üye
Bu game api olayı nedir ? Onsuz oyun yüklenmiyor mu. Polarbitler yani. Bende o yoktu Armageddon Asquadron Polarbit yükleyince otomatik olarak onuda yükledi.
Bi de bu Polarbit oyunlarının ekstra özelliği nedir ?
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
Hm. Ben onun şöyle olduğunu sanıyordum:

[video=youtube;7WCkSvrkpAY]http://www.youtube.com/watch?v=7WCkSvrkpAY[/video]

Tandaki yuvarlak yönlendirme butonu ile hareket ettiriyor.

Bak kendin dedin SANIYORSUN.

E tabi polarbit oyunlarını oynayamayan bilemez di mi :oke:
 

ahmetc503

sensörsüz oynanmıyor ama güzel paylaşım sensörülüsnüde bekliyoruz arkadaaştan :aha::aha::aha::aha:
 
Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Bu game api olayı nedir ? Onsuz oyun yüklenmiyor mu. Polarbitler yani. Bende o yoktu Armageddon Asquadron Polarbit yükleyince otomatik olarak onuda yükledi.
Bi de bu Polarbit oyunlarının ekstra özelliği nedir ?

Bilmem grafik - performans - işlevsellik alanında diğerlerinden daha iyiler.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
sebahattinART

sebahattinART

Üye
hocam kim uyarlamışsa bu oyunu helal olsun. Benim telefon 5250 denedim, oyun açılınca çıldırdım =)) tamam sürüklemeyle oynanmıyor ama keşke ekranın sağına ve soluna yön butonu ekleyebilseydi... Yinede polarbitin grafikleri yeter beeee =)))
 
PureFood

PureFood

Üye
Bilmem grafik - performans - işlevsellik alanında diğerlerinden daha iyiler.

Peki niye sadece 5800'da mevcut bu oyun. C5-03'te aynı kapasite ve özellikte olmasına rağmen.
 
Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Peki niye sadece 5800'da mevcut bu oyun. C5-03'te aynı kapasite ve özellikte olmasına rağmen.

C5-03'te GameAPI düzgün çalışmıyor nedense bu oyunlar da GameAPI'ye ihtiyaç duyuyorlar. Nokia bile bilmiyordur bence. Ama Symbian Türkiye işi çözmeye başladı.
 
PureFood

PureFood

Üye
C5-03'te GameAPI düzgün çalışmıyor nedense bu oyunlar da GameAPI'ye ihtiyaç duyuyorlar. Nokia bile bilmiyordur bence. Ama Symbian Türkiye işi çözmeye başladı.

GameAPI oyunu telefona yüklerken otomatik o da yükleniyor zaten ya ne iş :hmmm
 
Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
GameAPI oyunu telefona yüklerken otomatik o da yükleniyor zaten ya ne iş :hmmm

Hayır, herhalde Java MIDP'ten. GameAPI 5800'da kullanılan eski MIDP ile çalışıyor. C5-03 sanırım yeni MIDP ile kurulu geldiğinden desteklemiyor. Forum.Nokia'da yazıyor.
 
PureFood

PureFood

Üye
Java MIDP versiyonu telefonun Hakkında bölümünde var. 2.1 5800'da. C5-03'te kaç ?
 


Üst Alt