erkara_64
Her firma iPhone gibi senede tek telefon çıkartsa durum şöyle olurdu
iPhone = %60
Android = %25
Nokia %15
ayrıca iPhone pahalı ve lüks bir tüketim değil bunu bizim ülkemizin yöneticileri bu hale getiriyor..
Onların ekonomisini bize uyarlayıp bakacak olursak iPhone4 32GB'nin Çinde - Amerikada 400-600TL maliyeti var...
----------Eklendi @ 13:00:09 ---------- Yazıldı @ 12:58:30 ----------
eğer APPLE diğer firmalar gibi alt kesim üst kesim diye pek çok model çıkartsaydı işte o zaman görürdüm ben androidide nokiayıda
ben nasıl fanatik bir fenerbahceliysem sende fanatik bir ıphone ci olduğun ortaya çıktı
ben senin yerinde olsam bu zekayla ıphone ye CW bırakırdım...düz mantık matematik ancak bu kadar olur tebrikler...
senin mantığına göre N8 de 200-250 tl civarında olmalıydı dimi...bu devlet bu vergileri almasa senden değil iphone 3310 bile göremessin
herşeyin bedeli var ki sen bu teknolojilerden faydalanıyorsun...ve samsung-lg-motorola çalışanlarından hiç bir mühendis sen kadar zekalı değilde o yüzden mi sürekli çeşitli telefonlar çıkartıyorlar...bence sen biraz daha araştırma yap acaba adamlar neden sadece 1 model çıkartıyorlar senede die..adam resmen kendi ağzıyla dior flash cihazı çok yoruyor ıphoneyi die..ve kullanman içinde senden para talep ediyor..fabrikaya bile şifonoz makinası aldığın da devlet senden neredeyse tüm işcilerin parası kadar vergi alıyor zekalı kardeş
neyse bakalım hadi sen ıphone yi desteklemeye ben fenerbahce yi desteklemeye devam edelim





