symbian deyince akliniza bitek n8 mi geliyor ?
s6ov3 , s6ov5 s^3,... bunlarin hepsi symbiandirs6ov3 ve s6ov5 te sirf bir suru telefonu var nokianin
bu telefonlari kullanan az mi?
bizde işte onu diyoruz,
NOKIA bütün o cihazlarla o pazar payını yakaladı
Apple iPhone tek telefonla o pazar payını yakaladı...




bizde işte onu diyoruz,
NOKIA bütün o cihazlarla o pazar payını yakaladı
Apple iPhone tek telefonla o pazar payını yakaladı...
Bende var mı iphone yok arkadaşımda varmı yok akrabamda var mı yok peki kim de var parası ve havası olanda..
anlamıştım hiç iphone kullanmadığını...
malum saat 12 yi gecti normaldir...belkiyorum, telefoncuya selamımı ilet...
sen n8cileri kotulemeyi gelmissin ne kdar da belli
iphone 4 kullaniorsun git kendi bolumune
orda iphone u ov ! 
DeaDLoST™;3464693' Alıntı:Haklısınız ama işletim sistemi çöplük

Çok Biliyorsan Bi İşletim Sistemi de Sen Yap görelim![]()
![]()



vay bee ne laf sokyun öyle arkadaşım
![]()


biliyorsan konuş alim sansınlar,. bilmiyorsan sus adam sansınlar Bizde Öyle


Aynen katılıyorum FevziHer firma iPhone gibi senede tek telefon çıkartsa durum şöyle olurdu
iPhone = %60
Android = %25
Nokia %15
ayrıca iPhone pahalı ve lüks bir tüketim değil bunu bizim ülkemizin yöneticileri bu hale getiriyor..
Onların ekonomisini bize uyarlayıp bakacak olursak iPhone4 32GB'nin Çinde - Amerikada 400-600TL maliyeti var...
----------Eklendi @ 13:00:09 ---------- Yazıldı @ 12:58:30 ----------
eğer APPLE diğer firmalar gibi alt kesim üst kesim diye pek çok model çıkartsaydı işte o zaman görürdüm ben androidide nokiayıda
tam bir post kasma makinesisin
