Ironman Music Widget by najanaja

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Yabancı sitelerden buraya üye olan var.Takip ediyorlar ama az.Biz daha çok sömürücü takımız :D

e bizde fazla bişey çıkaran yok ki hatta hiç widget yapan falan yok sanırım tek tük o yüzdendir :) adamlar köpek gibi ha bire widget yapıyolar güzel şeyler yapıyolar bide :) o yüzden biz daha çok sömürüyoz :)
 


tempestshine

tempestshine

Üye
Onlarada yeni bir rakip çıktı.Sahi abi haberin olsun widgetını bir sitede daha paylaştım :) :D
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Onlarada yeni bir rakip çıktı.Sahi abi haberin olsun widgetını bir sitede daha paylaştım :) :D

paylaş nerde istiyosan kardeşim :) müzikçalar işini tam olarak kaptım, artık bol çeşit çıkarabilirim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tempestshine
tempestshine

tempestshine

Üye
Sabırsızlıkla bekliyoruz o zaman :)
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
diğer paylaştığın siteyide gördüm :) hatta bi öncekinde sorun yaşamışsın sanırım :)
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Bunu nasıl küçük yapcam?
 
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Bunu nasıl küçük yapcam?

widget eklede görünmüyosa önce sis olarak bi tane müzik widgeti yükle sonra bu mif i e ye deil c ye kopyala artık widget eklede her ikiside görünecek :oke: bende de yoktu küçük olan ben e ye atıyodum mif leri büyük deişiyodu şimdi sis olarak bi tane kurdum kurunca hem büyük hem küçük görünüyo widget eklede.
 
Metin MF

Metin MF

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Tamam ben onun için ayrı mif var sandım da. evet küçükte de oluyomuş. Çok süper gerçekten
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
yutkun

yutkun

Üye
eline saglık usta
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt