najanaja
Üye
Yabancı sitelerden buraya üye olan var.Takip ediyorlar ama az.Biz daha çok sömürücü takımız![]()
e bizde fazla bişey çıkaran yok ki hatta hiç widget yapan falan yok sanırım tek tük o yüzdendir
adamlar köpek gibi ha bire widget yapıyolar güzel şeyler yapıyolar bide
o yüzden biz daha çok sömürüyoz 

bende de yoktu küçük olan ben e ye atıyodum mif leri büyük deişiyodu şimdi sis olarak bi tane kurdum kurunca hem büyük hem küçük görünüyo widget eklede.

