Irak dan telefon alınır mı?

  • 11 Ekim 2012
  • 6813 Okunma
  • 8 Cevap

0/5, 0 Oy
  1. Arkadaşlar bulunduğum yerde(alanyada) ikinci el one x buldum. almayı düşünüyorum fiyatı çok uygun. Faturası var ama arapça dedi şimdi
    -Bu uluslar arası garanti kapsamına giriyormu?
    -Birde telefon türkiyedeki telefonla yazılım farkı hariç fark olur mu?
     


    Yazan: TeAmo42
  2. Dayım Nokia 5800 almıştı zamanında hiçbir sorunu çıkmadı.

    - Bilmiyorum
    - Yazılım İngilizce ya da Irak'ta kullanılan dile göre yüklenmiş olarak geliyor. Türkçe yazılımı telefoncular atıyor.
     
    TeAmo42 bunu beğendi.
  3. Sonuçta akıllı telefon rom root filan o şekilde kendimiz atamıyor muyuz?
     
  4. dil sorununu kendin romla cozersin ama garanti işini unut:D
     
    TeAmo42 bunu beğendi.
  5. htc one x kayıtsız 850 istiyor abi sizce alınmalı mı :D ?
     
  6. kayit ucretiyle beraber 1000tlye yakin o da pasaport kendinin olursa. Pasaport hakki satin alirsan 100tl de o tutar 1050 minimum. Deger mi bence deger.
     
    TeAmo42 bunu beğendi.
  7. bende öyle düşündüm abi. Şuan aslına kalırsa 900 den fazla param yok onada s2 mi sattım. hemen kayıt ettirecek param yok olsa bile pasaport yok. sim kart takıp kullansam beni kaç gn idare eder acaba? Birde korkum bir arıza verir mi hiç htc kullanmadım arıza çok mu verir az mı bilemem en ufak bir arızada bana pahalıya patlar.
     
  8. kayitsiz maximum bir ay kullanabilirsin şansina kalmiş yani. Onun dişinda kullanici hatasi olan arizalarda zaten garantili de olsa servis karşilamiyor. Ben genelde yurtdişi cihaz kullanirim ariza yapip da tamir ucreti odedigimi hatirlamiyorum.
     
    TeAmo42 bunu beğendi.
  9. Teşekkür ederm abi cevaplar için
     
Yüklüyor...
18/09/2018 - 20:40