Iphone vs 5800 xpress music

Sponsorlu Bağlantılar

Iphone - 5800 Xpress music

  • Iphone

    Kullanılan: 107 19.0%
  • 5800

    Kullanılan: 455 81.0%

  • Kullanılan toplam oy
    562
sWatKinG*

sWatKinG*

Üye
Herkez Neden 5800 Da Israrcı :ehe İphone ' da Bluetooth Yok Tamam Ama Bi Düşündünüzmü ?? Neden Yok Çünkü Bluetooth Tan Virüs Girmesin Diye Siz Bi İphone ' u Elinize Alın Bakın Nasıl Yakışıyo. İphone ' da Bi Oyun Var
Gta Chinatown Wars Die Siz Bi Oynayın Bidaha İphone Elinizden Düşmez ;) Nadir Arkadaşada Katılıyorum
 


tugay91

tugay91

Üye
bence 5800 yerini hç bir telefon tutamaz.Ben almayı planlıyorum:hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
bence 5800 yerini hç bir telefon tutamaz.Ben almayı planlıyorum:hmmm
İphone kullanmadan nasıl böyle dersin :D:D ben hem5800 kullandım hemde İphone. İphone bence en iyi telefon. N8 onun tek rakibi olarak görüyorum..
 
sWatKinG*

sWatKinG*

Üye
bence 5800 yerini hç bir telefon tutamaz.Ben almayı planlıyorum:hmmm
Kardeş Alıcaksın 4-5 Ay Sonra Pişman Olucaksın ( Ama Eğer Sakin Biriysen Telefonla Çok İlgilenen Biri Değilsen 5800 Al ) İphone Pahalı Biliyorum Ama Çok Güzel Telefon Karar Senin

Bana Göre 5800 Hataları ;

-Dokunmatiğe Ya Sert Basman Gerekir Yada Tırnakla
-Video İzlerken Çok Isınır Soba Gibi Elini Terletir
-Kamerayı Gece Çekerken Gıcık Olursun
-Oyunları Saçma Sapan

Eğer Tanıdığında İphone Falan Varsa Rica Et 1-2 Gün Kullanmanı Tavsiye Ederim

ALTINI ÇİZEREK SÖYLÜYORUM KARAR SENİN KİMSEYİ CAYDIRMAK İSTEMEM :oke:
 
muaythai

muaythai

Üye
5800 mı:D sadece gülüyorum bi fiyatlarına bakın bakalım nokia sizi sevdiği için mi fiyatını bu kadar düşük veriyor:D iphone üstüne bir cihaz yok
 

Badem21

Üye
teyzemin iphone 3gs kullandım bide ablamın 5800 kullandım 5800 daha güzel bnde 3 gün sonra alıcam 5800 bitane tek geçerim 5800 ı
 
sWatKinG*

sWatKinG*

Üye
teyzemin iphone 3gs kullandım bide ablamın 5800 kullandım 5800 daha güzel bnde 3 gün sonra alıcam 5800 bitane tek geçerim 5800 ı

Kardeş 5800 Alıcaksın Bir Zaman Sonra Teyzenin İphone' u İle Takas Etmek İstiyeceksin



ALTINI ÇİZEREK SÖYLÜYORUM ; KİMSEYİ CAYDIRMIYORUM VE GICIK ETMİYORUM KARAR SİZİN :)
 
tekil1ncisahis

tekil1ncisahis

Üye
bırakın şu iphone merakını ya dolandırıcılıkdan başka bir sey değil. 5800 ın yarısı bile edemez. sitelerde karşılastırma yapın her türlü 5800 başta ...
 

OğuzcanAbi

Üye
ha ha bide şimdi görün
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
iphone 5800 a 2500 basar.:D
 
defnep633

defnep633

Üye
katılıorm ayrıca zil sesi sadece iphone'n sesi olabilio eer iphone kendini biraz daha gelistirirse ii ama suan 5800

arkadaşım sen nerde yaşıyosun ??? zil sesi isdeğin şeyi yükleyebiliyosun iphona :nono: :oke:

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar bende 5800 almayı düşünüyorum ama iphone tercih etmememin nedeni fiyatı ve üzerinde gps olmaması bide apple'in para politikası insanı gıcık ediyor. Türkiyede MAC bilgisayarların tercih edilmemesindede programlarının yaygın olmaması ve korsanınnın bulunması neden oldu sanırım iphonedada aynı şey söz konusu birde piyasada onlarca çakma iphone var karizması bitti bence
fakat iphone'un malzeme kalitesi 5800 ü geride bırakmış yiğidi öldürelim hakkını yemiyelim ,

mac bilgisayarların tercih edilmeme sebebi daha pahalı olmasıdır arkadaşlar yanlış bilgi veermeyelim...
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Millet kullanmadan yorum yapıyor...
 
campel81

campel81

Üye
5800 tabiki sormaya bile gerke yok iphone da özellik mi war sanıyorsun?
 

JayJayyy

Üye
kesinlikle 5800
 
bybilal

bybilal

Üye
5800
 

Lacrymosa

Üye
5800 diyenler hayatlarında hiç iPhone kullandılar mı? Elinizde 5800 var diye neden iPhone'dan iyi olduğunuzu düşündüğünüzü bilmiyorum. Bende de 5800 var ama telefonun ne kadar saçma bir alet olduğunu biliyorum.

5800 diyenler nedenini de söylesin biz de bilelim.
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Konu yaklaşık 2yıl önce açılmış, o zamana göre kıyaslama yapacak olursak 5800, iphone'yi ezer (iki yıl önce), ama şu anki 5800 ile iphone'nin son modelini kıyaslamak biraz garip olur, 5800 çıktığı yıla göre çok üst sınıf bir telefondu, şu an dada iyi ama şimdi tabiki iphone
 
savaronajointed

savaronajointed

Üye
:box
hangisi daha iyidir sizce? daha 5800 türkiye piyasasında satışa sunulmadı ama yinede gelen yorumlar güzel yabacı ülkeden :oke:



5800 fiyat olarak uygun ve işletim sistemine uygun proğram vs. çok ayrıca ovi maps sınırsız navigasyon ve ovi shopla birlikte app storeye ve telefona on basar bir ovi mzik sınırsız olsa tadından yenmez ama:box:box:box:box:box:box:bye2::bye2::bye2::bye2:

--------------- Ekleme ---------------

5800 diyenler hayatlarında hiç iPhone kullandılar mı? Elinizde 5800 var diye neden iPhone'dan iyi olduğunuzu düşündüğünüzü bilmiyorum. Bende de 5800 var ama telefonun ne kadar saçma bir alet olduğunu biliyorum.

5800 diyenler nedenini de söylesin biz de bilelim.
senin satio hepsine on basar tabi grafik hızlandırıcıları yeter:kop:
 

Lacrymosa

Üye
:box



5800 fiyat olarak uygun ve işletim sistemine uygun proğram vs. çok ayrıca ovi maps sınırsız navigasyon ve ovi shopla birlikte app storeye ve telefona on basar bir ovi mzik sınırsız olsa tadından yenmez ama:box:box:box:box:box:box:bye2::bye2::bye2::bye2:

--------------- Ekleme ---------------


senin satio hepsine on basar tabi grafik hızlandırıcıları yeter:kop:

5800'ın işletim sitemi eski tuşlu telefonlar için olan Symbian işletim sisteminin dokunmatikleştirilmiş halidir. Yani bir dokunmatik ekran işletim sistemi değildir. Dokunmatik ekran işletim sistemi nasıl olur görmek istiyorsan Samsung Wave ya da iPhone alabilirsin.

Symbian için uygulama çok. Ama hemen hemen hepsi basit, saçma, gereksiz, kalitesiz şeyler. Bir insan en azından internetten videolara bakarak iPhone'da nasıl uygulamalar var görmez mi?

Sınırsız navigasyon mu?:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop: Türkiye'nin yarısı yok o haritada.

Apple Store'a on basar demişsin. Bu kadar küçük duruma düşmeyin Allah aşkına komik oluyorsunuz.

Nereden çıkarttın bilmiyorum ama Satio kullanmıyorum. 5800 ve Samsung Wave kullanıyorum.
 


Üst Alt