you're
Üye
hr telefonda gps var ıphone da ne buluyorlar anlamıyorum dokunmatiğin en iyisi nokia 5800
--------------- Ekleme ---------------
--------------- Ekleme ---------------
hklısın pavillonikisine de para vermem ama tercih meselesiyse 5800 tabiki, şu iphone da ne buluyorlar anlamıyorum bi türlü..
amerikada 300 dolar olan bir telefon için o kadar para bayılınmaz diye düşünüyorum. o fiyata onun yerine leptop alırım 
cevabım burdanda anlaşılıyor daha yeni aldım ama hellox la hack yapılıyormuş sanırım nokiada nasıl hack le bisürü yenilik geliyorsa iphonedada bisürü yenilik geliyor mesela app storedaki paralı oyunları bedavaya yüklüyorsun bluetooth programı,video çekme,istedğin şarkıyı zil sesi yapma,mms,navigasyon vs vs 5800 da gerçekten güzel telefon hem iphone a görede daha ucuz ama iphone bence şuan piyasadaki en iyi telefon

