Iphone vs 5800 xpress music

Sponsorlu Bağlantılar

Iphone - 5800 Xpress music

  • Iphone

    Kullanılan: 107 19.0%
  • 5800

    Kullanılan: 455 81.0%

  • Kullanılan toplam oy
    562
you're

you're

Üye
hr telefonda gps var ıphone da ne buluyorlar anlamıyorum dokunmatiğin en iyisi nokia 5800

--------------- Ekleme ---------------

ikisine de para vermem ama tercih meselesiyse 5800 tabiki, şu iphone da ne buluyorlar anlamıyorum bi türlü..
hklısın pavillon
 


berelazx5353

berelazx5353

Üye
iphone un yazılımı+sınırsız application desteği varken 5800 ile karşılaştırmak uygun bile değil
 
FrenchChick

FrenchChick

Üye
kesinlikle iphone tartışmasız hatta. bende ipod touch ve 5800 var daha ipod touch la bile 5800 ı geçer bence. kendine has menüsü, tuş kilidi, ikonları, dokunmatiği, zarifliği, ince olması, 5800 gibi kaba olmaması ... ve apple olması ... ama malesef türkiyedeki fiyatına değmez :s amerikada 300 dolar olan bir telefon için o kadar para bayılınmaz diye düşünüyorum. o fiyata onun yerine leptop alırım :)
 

Fr@biyy

Üye
5800 tercih ederim
 

tatam

Üye
5800 kullanıyorum ama iphonum kırıldığı için :ehe cevabım burdanda anlaşılıyor daha yeni aldım ama hellox la hack yapılıyormuş sanırım nokiada nasıl hack le bisürü yenilik geliyorsa iphonedada bisürü yenilik geliyor mesela app storedaki paralı oyunları bedavaya yüklüyorsun bluetooth programı,video çekme,istedğin şarkıyı zil sesi yapma,mms,navigasyon vs vs 5800 da gerçekten güzel telefon hem iphone a görede daha ucuz ama iphone bence şuan piyasadaki en iyi telefon

--------------- Ekleme ---------------

şunuda ekliyim dokunmatik oalrak iphone çok daha hassas yani daha iyi
 

kadirtito33

Üye
ya bnde iphone 3g 16 gb var dünyanın en dandik telefonu :S
 
Mustafa1300

Mustafa1300

Üye
5800 konuyu hartlatmayın :D
 
serhat00

serhat00

Üye
ya birakin bu isleri 5800 telefonmu ipgone da her turluapplication va rozellik var 5800 ile kiyaslamak bile sacma
 

tatam

Üye
bende anlamıyorum valla bunları adamda 16 gb lık var hala 5800 die konşuyor :D ikisinide kullanmşlarmı acaba onu merak ediyorum ben ikisinide kullandım ve iphone diyorum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
5800 elbette
 

AsasDj

Üye
5800 kullanıyorum.Ve çok memnunum...
 

Lacrymosa

Üye
5800 diyenlere inanamıyorum. :D
 
Qarez98

Qarez98

Üye
Iphone
62 15.31% 5800
343 84.69%
Hahahaha :D Her Türlü 5800 ..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
iphone kullanmayınca tabii 5800 dersiniz..
 
EsEsLi26es

EsEsLi26es

Üye
konu hortlaış gelmiş biryerlerden ama karşılaştırma yanlışta olsa

fiyat - özellik dengesi göz önüne alındığında 5800 denilir iphone o özelliklere çok istiyor ülkemizde vergiler sağolsun...
 

alilegolas

Üye
mobilalan.com internet sitesinden aldım cok memnunum iphone de kullandım sadece fark olarak dokunmatik ekran kalitesi farkı var biri basmatik dieri parmak ısısını algılıyor 5800 tırnak ile iphone trnak haric heryer ile kullanılır :D ama unutmayın daglar kadar fiyat farkı var ayrıca 5800 kullanın derim
 
burocka

burocka

Üye
tabi ki iphone
 

ccc12345

Üye
ama saglam telefon ıkısıde bu bı gercek ama bna sorcak olursanz ıphone daha cok trcıh edılıyor tercıh edılmesnn tek nedenıde ozentılık ve ısmı mesela bnm ıphonem war dedıgnzdemı yoksa 5800 war dedıgınzdemı daha şık duruyor yorum sızın
 


Üst Alt