Iphone - Samsung ikilemi !

galaxy s4 plastik diye alay ediyorlar fakat aslında olfukça dayanıklı iphone 5 kadar mı bilmem ama abartılacak kadar yok bazıları oyunlar ios için daha önce çıkıyor diyor artık devir neredeyse kapandı diyebiliriz çünkü android her yeni sürümde çok daha akıcı oluyor ve çok daha hızlı gelişiyor artık oyunlar aynı anda çıkmaya başladı herkes galaxy s4 ile iphone 5 arasında takılıp iphone 5 alıyor bunun nedeni ise iphonun ekranının küçün olmasıymış eğer ekran benim için sorun değil diyorsan galaxy s4 al zaten 4.7 inç bir telefonmuş gibi kolay kullanım hissi veriyor
 

Türe

Üye

Devri kapansaydi satmazdi Evet s4 oldukca iyi fakat plastik yapmaya da bilirlerdi sonucta plastik olmayip dayanikli da cihazlar var.

4.2.2 ile android (saf nexus arayüzü) neredeyse iOS kalitesine vardı doğru. Hatta Sense 5 çok yakın.
 
Tepkiler: Aybin.Kilic
mesela htc one tamamen aliminyum kasa ile ile geliyor tercih meselesi bu arada htc one lg nexus 4 gibi iyi telefonlarda var ama hangisi alırsan al yarı yolda kolay kolay bırakmazlar
 

adrianne

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. S4'e daha yakındım,galiba kesin S4 alacağım. Peki bu paralel ithalat mevzusunda ne düşünüyorsunuz? Ben muhtemelen vatan'dan alacağım indirim yakalayınca,üretici garantili olacak. Ama aynı tel.i 1.500 a paralel ithalat olarak satıyorlar. Yada doğubankta bulunabilir ucuza diyorlar (Bence doğubank eskiden adam gibi biryerdi,güvenilirdi. Şuan nerden dolandırsak,nerden kakalasak diye bakıyorlar..).
Bu paralel ithalat mevzusunda siz ne diyorsunuz?
 
eğer galaxy s4 te dayanıklılık konusunda sıkıntın varsa takma bile cunku ben kullanlardan bılıyorum telefon dışı dayanıklı gelmeye bılır ama içten sağlamlaştırılmıs ayrıca plastık olmasının sebebı hafıf olması ıcın genede sağlamlıktan yana bi sıkıntı doğar diyorsan biraz bekle galaxy s4 active geliyor suya toza kırılmaya karşı xperia dan daha iyi olucak
 
galaxy s4 active piyasaya bile girmedi bakalım türkiyeye bile girecekmi belli değil bir tane kılıf alırsın olur biter
 
Tepkiler: 06kubilay06

fk555897

Üye
İşletim Sistemi'nin görünümünü değiştiririm dersen S4'ü öneririm ama iPhone 5'i de oyunlar ve sosyal ağlar için öneririm.
 
ben olsam i5 yada one alırdım s4 1 yıl sonra satmak zorunda kalsan 0'ı yarı fiyatına inecek one ve i5 hem sağlam hemde 2.eli iyi gidiyor
 
leğen plastiği
 

adrianne

Üye
    Konu Sahibi
Satışta değer kaybetme konusunu bende düşündüm ama telefon satan değiştiren biri değilim çok sık. S4ü alınca en az bi üç dört yıl kullanacağım..
Az önce bir teknomarkette note2 yle s4 ü gördüm,inceleme fırsatı buldum. Tek fark kamera işlemci ekran camı ve boyut mu? Note2 s4 e tercih edilebilir mi? Gerçi boyutları çok büyük ellerim yetişmiyor
 

Türe

Üye

S4 alman daha mantikli. Ddr3 ram var. Kamerasi cami dokunmatigi daha iyi. Ve amiral gemisi en onemlisi.
 
Tepkiler: Aybin.Kilic


S4 alman daha mantikli. Ddr3 ram var. Kamerasi cami dokunmatigi daha iyi. Ve amiral gemisi en onemlisi.
doğru s4 alman dahs mantıklı olabilir eğer büyük ekran senşn için önemli değilse s4 alman daha iyi olur zaten farkedersin kullanımı s3 den daha iyi yalnız sana şunu söyleyeyim hiç bir akıllı telefon bence 4 yıl dayanmaz en fazla 3 yıl dayanır
 
Hız istiyorsan iPhone 5 öneririm. IPhone'un facebook uygulamasi daha hizli ve daha rahat. Her oyunu oynayamazsin satin alman lazim.
 

adrianne

Üye
    Konu Sahibi
Hız istiyorsan iPhone 5 öneririm. IPhone'un facebook uygulamasi daha hizli ve daha rahat. Her oyunu oynayamazsin satin alman lazim.
S4 ün hızının bana yetecegini düsünüyorum aslında. Bazı androidlerden aşinayım,Facebook,twitter vs. yeterli olur diye düsünüyorum. Teşekkürler yorumunuz için.

- - - Eklendi - - -



S4 alman daha mantikli. Ddr3 ram var. Kamerasi cami dokunmatigi daha iyi. Ve amiral gemisi en onemlisi.
Teşekkürler yorumunuz için,aydınlatıcı oldu. Amiral gemisi bi bakıma en üstüne düşülen model oluyor yanlıs anlamadıysam?

- - - Eklendi - - -

Kullanıp göreceğiz diyelim
 
Tepkiler: maskedboy

Kerim.

Üye

Samsung diye genelleme yapamazsiniz.s3 falan deyin anlarim ama samsung diyemezsiniz
 
Tepkiler: 06kubilay06
burda sadece bir düşüncesini açıkladı biraz hakaret edici biçimde konuştunuz
 


Oov buyuk laf soktun tebrik ederim.samsunglar diye genelleme yapamazsin.neyse siz gibiler laftan anlamiyorlar zaten

Sanırım Samsunglar derken Samsung'un son çıkardığı akıllı telefonları kasdetti. Eğer dediğim gibiyse doğru söylüyor. Samsung'un Galaxy serisinin nerdeyse tamamı plastik.
 

Türe

Üye
Evet. Amiral gemisi en üstteki cihazdır.
 
bu akıllı telefonların 3 yıldan fazla gitmemesi de gerçekten kafa karıştırıcı tesisatçının musluğu bozuk yapması olayı gibi devri devam içinde bir döngüyle al sat mantığını yerleştirdiler iyice