maskedboy
Üye
galaxy s4 plastik diye alay ediyorlar fakat aslında olfukça dayanıklı iphone 5 kadar mı bilmem ama abartılacak kadar yokbazıları oyunlar ios için daha önce çıkıyor diyor artık devir neredeyse kapandı diyebiliriz çünkü android her yeni sürümde çok daha akıcı oluyor ve çok daha hızlı gelişiyor artık oyunlar aynı anda çıkmaya başladı herkes galaxy s4 ile iphone 5 arasında takılıp iphone 5 alıyor bunun nedeni ise iphonun ekranının küçün olmasıymış eğer ekran benim için sorun değil diyorsan galaxy s4 al zaten 4.7 inç bir telefonmuş gibi kolay kullanım hissi veriyor
leğen plastiği
Eh cevap hakkı doğdu bana. İmalı yollarla kast edeceğine direkt isim ver. Damacana plastiği diyen benim. Telefonu eline aldığında sağlamlık hissi vermiyorsa yere düştüğünde parçalanacakmış gibi hisse kapılıyorsan , kullanılan malzeme sana güven vermiyorsa : o malzemenin kalitesini anlatmak için DAMACANA PLASTİĞİ kelimesi bile az gelir. Leğen plastiği bile ondan daha kalitelidir. En azından darbeyi absorde eder. Samsungununkiler kırılıp çatlıyor.
Her şeyi ben bilirim havalarından da vazgeç. Sana bir abi tavsiyesi. Sonra baltayı taşa değil titanyuma çarparsın.
Satışta değer kaybetme konusunu bende düşündüm ama telefon satan değiştiren biri değilim çok sık. S4ü alınca en az bi üç dört yıl kullanacağım..
Az önce bir teknomarkette note2 yle s4 ü gördüm,inceleme fırsatı buldum. Tek fark kamera işlemci ekran camı ve boyut mu? Note2 s4 e tercih edilebilir mi? Gerçi boyutları çok büyük ellerim yetişmiyor
doğru s4 alman dahs mantıklı olabilir eğer büyük ekran senşn için önemli değilse s4 alman daha iyi olur zaten farkedersin kullanımı s3 den daha iyi yalnız sana şunu söyleyeyim hiç bir akıllı telefon bence 4 yıl dayanmaz en fazla 3 yıl dayanır
S4 alman daha mantikli. Ddr3 ram var. Kamerasi cami dokunmatigi daha iyi. Ve amiral gemisi en onemlisi.
S4 ün hızının bana yetecegini düsünüyorum aslında. Bazı androidlerden aşinayım,Facebook,twitter vs. yeterli olur diye düsünüyorum. Teşekkürler yorumunuz için.Hız istiyorsan iPhone 5 öneririm. IPhone'un facebook uygulamasi daha hizli ve daha rahat. Her oyunu oynayamazsin satin alman lazim.
Teşekkürler yorumunuz için,aydınlatıcı oldu. Amiral gemisi bi bakıma en üstüne düşülen model oluyor yanlıs anlamadıysam?
S4 alman daha mantikli. Ddr3 ram var. Kamerasi cami dokunmatigi daha iyi. Ve amiral gemisi en onemlisi.
Kullanıp göreceğiz diyelimdoğru s4 alman dahs mantıklı olabilir eğer büyük ekran senşn için önemli değilse s4 alman daha iyi olur zaten farkedersin kullanımı s3 den daha iyi yalnız sana şunu söyleyeyim hiç bir akıllı telefon bence 4 yıl dayanmaz en fazla 3 yıl dayanır
Hız istiyorsan iPhone 5 öneririm. IPhone'un facebook uygulamasi daha hizli ve daha rahat. Her oyunu oynayamazsin satin alman lazim.
Eh cevap hakkı doğdu bana. İmalı yollarla kast edeceğine direkt isim ver. Damacana plastiği diyen benim. Telefonu eline aldığında sağlamlık hissi vermiyorsa yere düştüğünde parçalanacakmış gibi hisse kapılıyorsan , kullanılan malzeme sana güven vermiyorsa : o malzemenin kalitesini anlatmak için DAMACANA PLASTİĞİ kelimesi bile az gelir. Leğen plastiği bile ondan daha kalitelidir. En azından darbeyi absorde eder. Samsungununkiler kırılıp çatlıyor.
Her şeyi ben bilirim havalarından da vazgeç. Sana bir abi tavsiyesi. Sonra baltayı taşa değil titanyuma çarparsın.
Oov buyuk laf soktun tebrik ederim.samsunglar diye genelleme yapamazsin.neyse siz gibiler laftan anlamiyorlar zaten
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?