Haber iPhone 6S ve 6S Plus'ta Kamera 12MP Olabilir!

Sponsorlu Bağlantılar

Serhan

Serhan

Üye
Galaxy Mega kullananların hepsi 6 Plus'a kaydı :D
 


El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
O degil de Galaxy Mega belki de 6.3 ekranla iphone 6+'dan daha küçük görünüyodur :ehe
%74.2 ekran kasa oranı var meganın (sadece) görünüm açısından sahane bir üründü
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Mega bizim sınıfta bi kızda var benim telefonun yanında dev gibi ama onun yerine 6 Plus alırdım
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
Daha 5 6 S2 Nin Kamerasının Kalitesine Yaklaşamiyor 12 Mp Olsa Ne
Nasıl s2 nin kamerasına yetişemiyor ; şu anda elimin Altın'da Nokia n8 , galaxy s3 ve iPhone 6 var. N8 i bu iki cihazdan ayrı tutuyorum ve iPhone 6 nın çok rahat bir şekilde s3 den çok daha iyi kameraya sahip olduğunu söyleyebilirim. Kaldiki s3 Ün kamerası s2 den iyi.
iPhone 6 Plus'tada 2GB RAM var.
iPhone 6+ da 2 gb ram yok. bildiğim kadarıyla ; 6 ve 6+ da iki fark var 6+ ın batarya Büyüklüğü ve kamerada ois özelliği olması (büyüklüğünü saymıyorum + ın).
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Nasıl s2 nin kamerasına yetişemiyor ; şu anda elimin Altın'da Nokia n8 , galaxy s3 ve iPhone 6 var. N8 i bu iki cihazdan ayrı tutuyorum ve iPhone 6 nın çok rahat bir şekilde s3 den çok daha iyi kameraya sahip olduğunu söyleyebilirim. Kaldiki s3 Ün kamerası s2 den iyi.

iPhone 6+ da 2 gb ram yok. bildiğim kadarıyla ; 6 ve 6+ da iki fark var 6+ ın batarya Büyüklüğü ve kamerada ois özelliği olması (büyüklüğünü saymıyorum + ın).
5 5S Olsun Tamam N8 İle Yariştiramazsın N8 İ Geçemezsin O Cihazda 12 Mp AA Carl Zeiss Kamera Var
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Yazdığımı daha dikkatli oku ; zaten n8 i s3 ve iPhone 6 dan ayrı tuttuğumu yazdım :evet:
Bana Cihazi 1 Hafta Gönder S2 S4 İle Test Edip Hemen Göndereyim Sana :D Bilmiyorum Arkadaşin Çektiği Resimler Facede Bir Yerdede Nasıl Bulurum O Var :hmmm Ama S2 İyi Çekmişti O Resimde Tabi O Anki Şartlarada Bağli Ama :hmmm
 

furkankaya559758

Üye
Bence çoktan çözünürlüğü yükseltmelilerdi. Bilgisayara atınca görüntü çok bozuluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bence çoktan çözünürlüğü yükseltmelilerdi. Bilgisayara atınca görüntü çok bozuluyor.
Beni bi sen anladın [emoji1] diyorum diyorum tutturmuşlar kamerası zaten iyi. E tamam iyide daha iyi olsun madem gelişiyor birkaç megapixel neden artmasın.
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
9to5Mac iPhone 6S'in altın gül rengini paylaştı. Cihaz çift kamera ile geliyor.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

sLeepLe

sLeepLe

Üye
9to5Mac iPhone 6S'in altın gül rengini paylaştı. Cihaz çift kamera ile geliyor.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
iğrenç olmuş çift kamera
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
iyice sacmalamislar igrenc bile degil ötesi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Çok çirkin durduruyor umarım apple öyle bir saçmalık yapmaz.
 
Print Screen

Print Screen

Üye
Steve Jobs ölünce Apple da ölmüştür açık ve net
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Berbat! Bence iPhone en şık tasarımı 5 ve 5S'te yakalamıştı.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
pek gerçek gibi durmuyor resim fakat ne olacağını da kestiremiyorum tabi..
 


Üst Alt