plus büyük ve 2gb mı ? 1 değil miiPhone 6 Plus'tada 2GB RAM var.
Nasıl s2 nin kamerasına yetişemiyor ; şu anda elimin Altın'da Nokia n8 , galaxy s3 ve iPhone 6 var. N8 i bu iki cihazdan ayrı tutuyorum ve iPhone 6 nın çok rahat bir şekilde s3 den çok daha iyi kameraya sahip olduğunu söyleyebilirim. Kaldiki s3 Ün kamerası s2 den iyi.Daha 5 6 S2 Nin Kamerasının Kalitesine Yaklaşamiyor 12 Mp Olsa Ne
iPhone 6+ da 2 gb ram yok. bildiğim kadarıyla ; 6 ve 6+ da iki fark var 6+ ın batarya Büyüklüğü ve kamerada ois özelliği olması (büyüklüğünü saymıyorum + ın).iPhone 6 Plus'tada 2GB RAM var.
1 miş yanlış bakmisim.plus büyük ve 2gb mı ? 1 değil mi
Fiyat olarak aralarında uçurum var.Mega bizim sınıfta bi kızda var benim telefonun yanında dev gibi ama onun yerine 6 Plus alırdım
5 5S Olsun Tamam N8 İle Yariştiramazsın N8 İ Geçemezsin O Cihazda 12 Mp AA Carl Zeiss Kamera VarNasıl s2 nin kamerasına yetişemiyor ; şu anda elimin Altın'da Nokia n8 , galaxy s3 ve iPhone 6 var. N8 i bu iki cihazdan ayrı tutuyorum ve iPhone 6 nın çok rahat bir şekilde s3 den çok daha iyi kameraya sahip olduğunu söyleyebilirim. Kaldiki s3 Ün kamerası s2 den iyi.
iPhone 6+ da 2 gb ram yok. bildiğim kadarıyla ; 6 ve 6+ da iki fark var 6+ ın batarya Büyüklüğü ve kamerada ois özelliği olması (büyüklüğünü saymıyorum + ın).
Yazdığımı daha dikkatli oku ; zaten n8 i s3 ve iPhone 6 dan ayrı tuttuğumu yazdım5 5S Olsun Tamam N8 İle Yariştiramazsın N8 İ Geçemezsin O Cihazda 12 Mp AA Carl Zeiss Kamera Var

Bana Cihazi 1 Hafta Gönder S2 S4 İle Test Edip Hemen Göndereyim SanaYazdığımı daha dikkatli oku ; zaten n8 i s3 ve iPhone 6 dan ayrı tuttuğumu yazdım![]()
Bilmiyorum Arkadaşin Çektiği Resimler Facede Bir Yerdede Nasıl Bulurum O Var
Ama S2 İyi Çekmişti O Resimde Tabi O Anki Şartlarada Bağli Ama 
Beni bi sen anladın [emoji1] diyorum diyorum tutturmuşlar kamerası zaten iyi. E tamam iyide daha iyi olsun madem gelişiyor birkaç megapixel neden artmasın.Bence çoktan çözünürlüğü yükseltmelilerdi. Bilgisayara atınca görüntü çok bozuluyor.
Sana katılıyorum.Beni bi sen anladın [emoji1] diyorum diyorum tutturmuşlar kamerası zaten iyi. E tamam iyide daha iyi olsun madem gelişiyor birkaç megapixel neden artmasın.
iğrenç olmuş çift kamera9to5Mac iPhone 6S'in altın gül rengini paylaştı. Cihaz çift kamera ile geliyor.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
