Karşılaştırma Iphone 5S & HTC One (M8)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
M8 herşeyi ile mükemmel olmuş şu an m8 den yazıyorum cihaz gerçekten kusursuz
 
Tepkiler: Burak Altun, MCR Killjoy, Türe ve 1 kişi daha

0MG90

Üye
iPhone kullanmak bir başka. Sınıfta arkadaşımda var kullandım çok iyi kamerası ve hızı ama elime alınca tüm isteğim kaçtı nedense. Şu an Htc kullanıyorum başka cihazlar beni kendine çekmese yine Htc alırım. Yazılımı,hoparlörü,tasarımı,hızı olsun bir başka telefon. M8 ile yine kendilerini konuşturmuşlar, benimde durumum olsa almak isterdim. Kesinlikle M8 diyorum.
 
Tepkiler: MCR Killjoy
iki cihaz arasında kaldıysan buyur kıyasla
 
Tepkiler: ExpertMurderer

0MG90

Üye
Biri iOS biri Android öyle kıyaslanarak alınmaz.
 
Tepkiler: muhammettvurucu
kardeşim m8i bilmıorum ama hız konusunda artık android ve ios arasında ust seviye cihazlar için fark kalmadı z2 yi eline aldınmı bunymış be diceksin tozlandımı sigara kulllu nıyeteını kullandıktan sonra tut çeşmenin altına felan gibi işte herturlu z2 muthiş ama m8 dersen ses olarak htcnin ustune yok multımedya adamıysan ip alma bide para sıkıntım olmasa kesınlıkle bi z2 alırdım
 
Tepkiler: MCR Killjoy

0MG90

Üye
işletim sistemi ile ilgili kıyaslama yok sadece özellikleri kıyaslıyor
Dediğimi anlamadın galiba. iPhone ve Htc öyle kıyaslanmaz. Bilgisi olmayan biri baksa iPhone da 1gb ram var Htc de 2, iPhone işlemci hızı düşük Htc de fazla bu şekilde yanlış olur. O kıyaslama hata bi kere.
 
Tepkiler: mehsevim
Dediğimi anlamadın galiba. iPhone ve Htc öyle kıyaslanmaz. Bilgisi olmayan biri baksa iPhone da 1gb ram var Htc de 2, iPhone işlemci hızı düşük Htc de fazla bu şekilde yanlış olur. O kıyaslama hata bi kere.
Onda Haklısın ama işletim sistemleri bu özelllikleri değiştirmez ki
 
Tepkiler: ExpertMurderer
Onda Haklısın ama işletim sistemleri bu özelllikleri değiştirmez ki
Performansi etkiler bak simdi iphone 5s 1gb ram cift cekirdekli islemci1.2ghz. Mesela z1 lg2 bunlar 2gbram 4cekirdekli 2.3ghz ama iPhone la hemen hemen ayni hatta bazen iphone onde oluyor. İos android arasindaki fark bu durumu olusturuyor
 
Tepkiler: 0MG90
    Konu Sahibi
Büyük çoğunluk HTC demiş. Bende HTC M8 için gün sayayım o zaman. Ama yinede Z2'yi incelemeden körü körüne HTC almayacağım. Bu hataya çok düştüm çünkü. İki telefonda ne zaman tekno marketlerde olur bir bilginiz var mı?
M8 herşeyi ile mükemmel olmuş şu an m8 den yazıyorum cihaz gerçekten kusursuz

Biraz bahsederseniz ya da inceleme konusu açarsanız çok memnun oluruz.
Hangi rengini kullanıyorsunuz?
 
Tepkiler: muhammettvurucu

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

cihazım gunmetal gray inanın daha ben bile inceleyemedim fransadan aldım istanbul a bugün geldim kısmet olursa yarın veya çarşamba günü bir inceleme yayınlayacağım sanırım Türkiye de ilk olacak Cihaz genel hatları ile mükemmel boomsound,blinkfeed ve kamera alanında one a göre ciddi ilerleme kaydetmiş HTC. One ı da kullanmış incelemesini yapmıştım ama bu cihazınki ayrı bir keyifli olacak beklemede kalın,şimdilik sadece bu kadar ;

 
Tepkiler: ANIL, MCR Killjoy, Burak Altun ve 1 kişi daha

ozakin70

Üye
@MrCommanDTr hayırlı olsun kaç €'ya aldın cihazı?
Bu arada nette 2 yada 3 tane incelemesi var Türkiye de çekilmiş yani ilk olamayacak ama ilklerden olacak;D
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
@MrCommanDTr hayırlı olsun kaç €'ya aldın cihazı?
Bu arada nette 2 yada 3 tane incelemesi var Türkiye de çekilmiş yani ilk olamayacak ama ilklerden olacak;D
İşten güçten takip edemedim doğrudur 679 € ya aldım ben Paris ten hocam.
 
Tepkiler: Burak Altun ve ozakin70
Onda Haklısın ama işletim sistemleri bu özelllikleri değiştirmez ki
Öyle demek yanlış olur. IOS 1.2'lik işlemcisi ile 2.3'lük Android'den güçlü ise Android'in 2.3 olmasının ne anlamı var ? Değil mi ? Kıyaslama yaparken işletim sistemlerini gözardı ediyorlar. Onlara takılma bence.
İşten güçten takip edemedim doğrudur 679 € ya aldım ben Paris ten hocam.
Hayırlı olsun hocam.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

Eyvallah kardeşim
 
Tepkiler: Burak Altun
iPhoneda neymiş M8 varken iPhone a söz düşmez
 
Tepkiler: .NeXuS.
Haklısın kardeş eyw
 
Tepkiler: ExpertMurderer
    Konu Sahibi

Büyük bir merakla bekliyorum o halde incelemenizi. Bu arada beyaz rengini gördünüz mü hiç? Yurt dışında kolay bulunuyor mu beyazı? Ben bulamadım zira. Türkiye'ye gelir umarım..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...