Telefon Tavsiyesi İphone 5S Alınır Mı?

Hangi telefonu almalıyım


  • Kullanılan toplam oy
    31

0MG90

Üye
iPhone 5S' ten bahsediyoruz. Yorum attigına göre kullandığını var sayıyorum
Ben kullanıyorum demedim iyi oku. Arkadaşlarımda ve akrabalarımda var. (4s kullananda var) Herhangi bi şikayetlerini duymadım şu ana kadar cihazlarından memnunlar ama sen o cihazı alıp sürekli 3g açık şekilde bir sürü sosyal medyaya girer, oyun oynar, film izlersen o da bi yere kadar dayanır.
Derdimi anlatamıyorum galiba.
 
Üstte anlattim dostum bi gözden geçir. Ben bu cihazı böyle kullanamayacaksam ne anlamı var.
 

0MG90

Üye
Üstte anlattim dostum bi gözden geçir. Ben bu cihazı böyle kullanamayacaksam ne anlamı var.
Türkiye de almanın pek anlamı yok zaten. Pasaport çıkart git kendin al alabiliyorsan daha iyi. Sadece Apple a değil lafım tüm markalara. Ülkenin vergilerle bizi kazıklamasına o kadar alıştık ki artık bir şey demiyoruz. Taksit saçmalığı yüzünden telefon alamıyorum hala para biriktiriyorum. Nerde saçma şey var o bizim ülkede.
 
Ben yurt dışından aldım zaten. Pasaport kayıtla beraber toplam 1150 tlye patladı. Paranı car cur etme 5s 2000 tl verilecek bi telefon değil yani. Ipad Air'i de burdakinin yarısından daha ucuza aldım.
 

0MG90

Üye
650 dolarlık telefonda 2bin lira burada 700-800 dolarlık telefonda 2bin lira. Neye göre böyle yapıyorlar hiç anlamıyorum.
 
Yurt dışı konusunda kafana takılan bi soru olursa sor ben bunun ticaretini de yaptım
 

NEXUS

Üye
iPhone ülkemizde pahalı , sitesinde 199 dolara görmüştüm ülkemiz pahalı satıyor maalesef
 

0MG90

Üye
Kontratlıdır onlar. Operatöre özel satılıyor devamı faturaya yazıyor ama onlarınki daha hesaplı. Bizimkiler gibi faturaya geçirmiyorlar.
 
Aynen drop testlerde onların defolularini kullaniyolar
 

Türe

Üye
Sarj basli basina bir sorun. iOS' u bilen biliyor zaten. Sacma sapan kisitlamalarini JB ile asiyorsun ama sarj konusu basli basina sorun.
Bilince de pisman olursun kardes sen iOS kullan ondan sonra dinleyeyim seni.
Valla gunu cikariyorum ben. Ama asiri kullanimda her cihaz gibi cabuk tukeniyor tabii. iTools kullanarak onlari cozebilirsin. Elbette bir android kadar ozgur degilsin ama uygulamalarla o kisitlamayi cok aramiyorsun.
 
Valla gunu cikariyorum ben. Ama asiri kullanimda her cihaz gibi cabuk tukeniyor tabii. iTools kullanarak onlari cozebilirsin. Elbette bir android kadar ozgur degilsin ama uygulamalarla o kisitlamayi cok aramiyorsun.
Aynen zaten androiddeki gibi 2500 mAh pilin yetersiz kalmasi gibi bi durum olmaz iOS sisteminin nasil calistigini biliyoruz. Dedigim givi halledilemeyecek tek sorun pil onu da sarjli kilifla falan hallediyolar ama o tarz onlemlerin cihaza hasar verdigini dusunuyorum
 

Türe

Üye

Ne gibi hasar verebilir ki ? Şarjı bitince şarj ediyorsun
 
arkadaslar himtorya.com adlı sıteden 16gb 1519tl e satın aldım ancak urun brightstar garantılı bu brighstar nasıl bısey ıyımıdır lutfen bılgılendırın