batarya problemi cinnet getirtir 5s in g3 de yere bi kere düşürsen ekran çerçevesi ince olduğu için kırılma riski yüksek ben sana z2yi öneririm. Yeni serilerinde hiç bi sıkıntı yok
arkadaşlar foruma çok gelmiyorum ama Lg G3 konusunda sizleri takip ediceğimi söylemiştim ama hiçbir yorum göremiyorum henüz alıp kullanan yokmudur yorumlar mühim böyle şeylerde
Sarj basli basina bir sorun. iOS' u bilen biliyor zaten. Sacma sapan kisitlamalarini JB ile asiyorsun ama sarj konusu basli basina sorun.
Bilince de pisman olursun kardes sen iOS kullan ondan sonra dinleyeyim seni.
13bin değil 6bin ve Apple ın kullandığı çipsetler batarya koruyucu. Sen Android kullanır gibi kullanırsan daha çabuk biter. Burada kimseyi inandırma gibi bi zorunluluğum yok ama arkadaşımın 5s i rahat 1 günü çıkarıyor.
Kim ne der bilmem iphone tum serisini kullandim hepsi harika batarya haric ama su anda almis oldugum htc m8 bataryasi 25 saat oldu kullanim ve su anda hersey acik %62 daha ne diyeyim
13bin değil 6bin ve Apple ın kullandığı çipsetler batarya koruyucu. Sen Android kullanır gibi kullanırsan daha çabuk biter. Burada kimseyi inandırma gibi bi zorunluluğum yok ama arkadaşımın 5s i rahat 1 günü çıkarıyor.
Haklisin yok. Anlatmak istedigim 1 hafta da cikarirsin akilli telefonu akilli telefon gibi kullanmak isteyen 1 gunu cikaramaz. Gelip burda iPad'i kiyasliyorsun. Android kullanır gibi kullanmak terimine de açıklama bekliyorum.
Haklisin yok. Anlatmak istedigim 1 hafta da cikarirsin akilli telefonu akilli telefon gibi kullanmak isteyen 1 gunu cikaramaz. Gelip burda iPad'i kiyasliyorsun. Android kullanır gibi kullanmak terimine de açıklama bekliyorum.