Iphone 5cye Nasıl Bakıyorsunuz?

Sponsorlu Bağlantılar



asigsasi

asigsasi

Üye
isa abi geçen temple run oynadım note3 te 750m yazıyo ya mesela kasıyo hep şok oldum çıktım :D benim için fazla pahalı ve büyük
temple run tablet de bile kasıyor hem de çok saçma bi oyun :ehe
Subway Surfers daha iyi :)
evet çok pahalı da gerekirse yaza kadar beklerim ve o telefonu alırım :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve asigsasi
fatihcvk

fatihcvk

Üye
Gecenlerde almanyadan hediye note 3 geldi , aldm hmen hill climb racing yukledim heyecanla actm bir kasti bir kasti telefon hill climb racing acisim billah brick oldu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
note3 de kasıyor sa diğer telefonlar ne yapsın :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
.caner.

.caner.

Üye
Yemin ederim bu resmi atmak için gelmiştim :'(

Yan bakıyorum olmaz mı?
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Bağa neeeaaağğğ?!
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve asigsasi

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
mağazada batırmışlardır kasmaz herhalde canım onu da titreşim olayını hatırladım bak şimdi ama hiç kullanmıyom ki
 
-Emre

-Emre

Üye
Gözlükler ardından ve profilden bakıyorum. En azindan daha hoş görünüyor. Diğer halleri zaten her türlü itici.
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
gözlerimle bakıyorum :zong:
 

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
: ?
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Valla camın arkasından ve uzaktan bakıyorum.Yüksek bir bütçe ayırsam da telefon için bu iphone 5c olmaz.Yazıktır.
 

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
ben yakından bakıcam yakın bir zamanda :D
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
 


Üst Alt