iPhone 5 vs LG Nexus 4 ?

    Konu Sahibi
iPhone 5 vs LG Nexus 4 ?
Merhaba arkadaşlar..
iPhone 4 kullanıcısıyım telefon değiştiricem. İkisi arasında kaldım , fikrinizi paylaşırsanız sevinirim. Daha iyi fikirlere de açığım (Madden sıkıntıya sokmıcak şekilde tabi ki Şuan aklımda öncelikli olarak nexus 4 var arkadaşımdan alıcam 1000 liraya tr ürünü daha 20 ay garantisi var. iPhone 5 alıcak olursam ise gittigidiyordan 1200 1300 liraya alıp kaydettiricem.
fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar şimdiden teşekkür ederim..
 

Xelord

Üye
Ben olsam Nexus 4 alırım, androidi seviyorum ve android 5'e 6'ya kadar da yolu var. Başka bir androidli tel desen deriz ki işte şurda desteği kesilir ama bu googleın teli =) Oyununu vs oynarsın sıkıntı olmaz. Ama kamera olarak filan i5 daha üstün diye biliyorum.
Kişiye göre değişir ikisi de pişman etmez =)
 
Her iki cihazda sizi pişman etmez. Şahsen benim tercihim ip5 olurdu.
 

Xelord

Üye
Kendimi eleştirdim de demin, nexusun tasarımını hatırlayınca hiç beğenmediğimi hatırladım her ne kadar android sevsem de i5'in tasarımını da çok seviyorum, iphone da alabilirdim. =)
 

Berk E.

Üye
Kesinlikle Nexus 4 Android kasıyor donuyor takılıyor diyenler Nexus 4 e desin bide bakalım
 

fk555897

Üye
Arkadaşlar Nexus 4 Android 7 belki 8 günvellemesini alabilir ama yinede iPhone 5.
 
nexus 4 ama müzik dinleyip fotoğraf çeken biriysen kesinlikle alma...
 

Kerim.

Üye
Tabiki iphone5.nexus4 iphone5in yanina yaklasamaz her konuda.ozgurluk ve kisisellestirme haric tabi
 

DiaBLoS

Admin
Nexus 4 al kafan rahat etsin derim .
 

MaxipmaN

Üye
nexusun sesine kötü diyorlar o nedenle iphone5 derim
 
Nexus 4 tabiki.Al eline ikisini de incele sen de anlarsın.
 
ios 7 ile iphone 5 harika bir cihaz oldu bence...
 

iphone5 en az 5 tane daha ios güncellemesi alır ama androidle meçhul uygulama olarak iosta destek tam zaten ben olsam iphone5 alırım kesinlikle

- - - Eklendi - - -

nexus4te çok şekil tabi özellikle arayüzü müthiş
 

Türe

Üye
Ekran , müzik ve hoparlör kalitesi , tasarım kötü olduğu için Nexus 4'ü tercih etmem. Benim tercihim iPhone 5'ten yana.
 
söz konusu iphone olduğu zaman donanım fazla önemli değil sonuçta iOS çok stabil ve düşük donanımda bile her türlü zorluğun üstesinden geliyor şahsen ben iphone5 den yanayım
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar fikir ve görüşleriniz için şimdilik tercihim nexus dan yana
 

Artles

Üye
iPhone 5 derim ben nexusun ekranı çok berbat aşırı sarımsı yada bana öyle geldi bilmiyorum. Güncelleme desteği demişsiniz de karşısındaki telefonda Apple'ın şu anki son modeli lütfen yani..