H0lligan
Üye
bırak abi bu ayfona mahküm zaten 


oda hıyar çıkar sende kalırsın 4s e demedi demeEli yüzü düzgün bi G3 bulana kadar iOS a devam
Edit : Abim yarın iPhone 6S alıyor onun SGS 4 e konarim belki![]()


Tabi Batarya Konusunda Bişey Diyemem
ama max iOS 10 alır gibime geliyor ( belki de 9.5 ) ama pil sorunu Apple ın daimi sorunu kolay kolayda çözülmez gibi...
