[Qkedi006;6254764]
Kedi 25ppnyi internetten arastiriodum da bu guncelleme gelince ne olcak ? Ve sen 25pp yi nerden indirdin
[Qkedi006;6254764]Iphone 5 al ben ona dün bağlandım sıkmıyor artık beni çünkü 25PP hata vermedi yükledim25PP garantiye zarar vermiyor.
- - - Eklendi - - -
Iphone al Iphoneee
- - - Eklendi - - -
hava atmak iyi değil zaten günaha girersin

güncellemeyi kendi mi yapıyor onu çözemedim25pp iOS 7'de de calisiyor.
IOS 7 gelince ne yapıcaz?IOS 7 gelcek yaNe guncellemesi ?
Onu kendi otomatik mi güncelliyo bizim bir yerden yapmamız mı gerek?evet note 3 eylülde bende öyle duydum.bu arada arkadaşlar bence samsung galaxy s4 ıphone 5 den hem görünüş hem de teknik özellikler olarak daha iyi .fakat herkesin görüşü farklılık gösterebilir değil mi ?
Note 3 için IFA Berlin diyorlar Eylül ayı yani ama kesin mi bilmiyorum da %99 diyelim. =)

evet note 3 eylülde bende öyle duydum.bu arada arkadaşlar bence samsung galaxy s4 ıphone 5 den hem görünüş hem de teknik özellikler olarak daha iyi .fakat herkesin görüşü farklılık gösterebilir değil mi ?![]()
ahaha aynenSırf buraya yazmak için yeni üyelikmi aldın ?
İphone 5 derim ben samsung cok değer kaybediyor sen iphone al 3 yada 5 ay kullan sonra s4 ile basa baş takas eder hatta üstüne para bile alırsın
Iphone'mi s4 ile takas etmem.
