İphone 5' in (New İPhone) Kutusu Görüntülendi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
amcalu1

amcalu1

Üye
Standart iphone tasarımı dümdüz telefon tasarım yok daha doğrusu
 


Türe

Türe

Üye
Yine bekleriz Ege :bye2:
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye


a5 değilde son çıkan iad iphone modellerinin donanımı aynı oluyor bence a5x kullanıcaklar ki öyle bir ekranda çok çok iyi çoşturur o
Of Of hacı keşke ya :ah Yine A5 kullanacaklar gibi geliyor bana nedense ekran sanırım x2 ısıl görecek keşke olsa a5x ama a6 olmaz bence yani.
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Aman Allahım kutusu göründü ! :D Sanki uzay aracı ya :D
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Yıl: 2016
O zamanın iPhone'u iphone 12
-Telefonun ne?
-Yeni iphone
-Benimki de :)
Not:Burada iphone 12'den bahsediliyor :zong:
off ne diyorum ben yaa :(
iphone 12 uymamış :D
3 yılda 7 tane mi iphone çıkarcak apple :ehe
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Aynen ya, torunuma göstercem ben iphone 5 ile çekilmiştim zamanında, para yoktu o zamanlar napalım :D :D

- - - Eklendi - - -

Aynen ya, torunuma göstercem ben iphone 5 ile çekilmiştim zamanında, para yoktu o zamanlar napalım :D :D
 
Symbianize

Symbianize

Üye
İnsallah 4S in pabucu dama atilmaz :D
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
avcitalip

avcitalip

Üye
buyrunuz eğer fake değilse iphone 5 tanıtım videosu:

[video=youtube;-MjrNKIVrQs]http://www.youtube.com/watch?v=-MjrNKIVrQs&feature=player_embedded[/video]

özellik olarak çok güzel görünüyor 1 GB ram koymaları çok iyi olmuş ve en çok 32-64-128 GB'tlık versiyonlarının tanıtılması dikkatimi çekti ama bence 32'lik olan iş görür

fakat şu tasarım birazcık canımı sıktı 4s'e benziyor ve arkasına bir bant yapıştırmışlar gibi görünüyor ama elime almadan birşey demem çok doğru olmaz zira bu tasarımın fake olma şansıda yüksek :)

Not: 1GB ram'in neresi iyi şimdi 2GB'rami olan telefonlar çıktı diyenler olursa ios Android gibi ram yemiyor bunu belirtmek isterim :oke:

buna bir jailbreak yapacaksın ondan sonra installous'u yükleyeceksin deyme keyfine :ehe
 
hunter41

hunter41

Üye
bu ne ya gene iphone 4 - 4s in makyajlı halini koymuşlar....İğrençç nokia bile apple den daha güzell tasarımlar yapıyor....Çoğu iphone kullananların özelliklerinden bile haberi yok sırf egolarını tatmin edip hava atmak içinn
 
avcitalip

avcitalip

Üye
bu ne ya gene iphone 4 - 4s in makyajlı halini koymuşlar....İğrençç nokia bile apple den daha güzell tasarımlar yapıyor....Çoğu iphone kullananların özelliklerinden bile haberi yok sırf egolarını tatmin edip hava atmak içinn

ben almayı düşünüyorum fakat egolarımı tatmin etmek için değil :oke: birde bu telefonu gerçekten kullananlar açısından düşünmelisin :) tamam dediğin gibi kişiler var birde gidip dengesizler 4s'in 64GB'tlığını alıyor sinir oluyorum resmen adamlar para var huzur var diyorlar :off:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt