Seni de canımYine bekleriz Ege![]()

Seni de canım![]()

Of Of hacı keşke ya
a5 değilde son çıkan iad iphone modellerinin donanımı aynı oluyor bence a5x kullanıcaklar ki öyle bir ekranda çok çok iyi çoşturur o
Yine A5 kullanacaklar gibi geliyor bana nedense ekran sanırım x2 ısıl görecek keşke olsa a5x ama a6 olmaz bence yani.Öyle deme çalışanı görseler fotoğraf çekilirlerAman Allahım kutusu göründü !Sanki uzay aracı ya
![]()

iphone 12 uymamışYıl: 2016
O zamanın iPhone'u iphone 12
-Telefonun ne?
-Yeni iphone
-Benimki de
Not:Burada iphone 12'den bahsediliyor
off ne diyorum ben yaa![]()


Ben alırsam çektiririm zamanında az konuşulmadı derim torunlarımaAynen ya, torunuma göstercem ben iphone 5 ile çekilmiştim zamanında, para yoktu o zamanlar napalım![]()
![]()
Neyse konu kaymasın 
İnsallah 4S in pabucu dama atilmaz![]()


3gs bile güncellemeleri alıyorken ve tasarımda da çok değişiklilik olmazken atılacağını sanmıyorum Sonuçta iphone iphonedirİnsallah 4S in pabucu dama atilmaz![]()

buyrunuz eğer fake değilse iphone 5 tanıtım videosu:
[video=youtube;-MjrNKIVrQs]http://www.youtube.com/watch?v=-MjrNKIVrQs&feature=player_embedded[/video]



bu ne ya gene iphone 4 - 4s in makyajlı halini koymuşlar....İğrençç nokia bile apple den daha güzell tasarımlar yapıyor....Çoğu iphone kullananların özelliklerinden bile haberi yok sırf egolarını tatmin edip hava atmak içinn
birde bu telefonu gerçekten kullananlar açısından düşünmelisin
tamam dediğin gibi kişiler var birde gidip dengesizler 4s'in 64GB'tlığını alıyor sinir oluyorum resmen adamlar para var huzur var diyorlar 
