Türe
Üye
o da hızlı bir şekilde gelişiyor
inkar etmiyorum ama lumia 920de iphone karşısında sizin dediğiniz kadar kötü değil![]()
Ben nerede kotulediysem o mesaji alintila buraya olur mu
o da hızlı bir şekilde gelişiyor
inkar etmiyorum ama lumia 920de iphone karşısında sizin dediğiniz kadar kötü değil![]()
Ben nerede kotulediysem o mesaji alintila buraya olur mu
Kamera PureView ile en iyi mp i çekiyor ekran tamam donanım olarak s4 chip ve a6 var Ömer
kamera,ekranı(dedikleri gibiyse gerçekten harika bi ekran) bana göre tasarımı,ayrıca donanım olarakta yarışırlar birbirleriyle.
Tasarım değişir elbet
Ben çok merak ediyorum marketi optimizeleri ne kadar iyi gelse de lumia920 şu anda lider değil.
Kamera PureView ile en iyi mp i çekiyor ekran tamam donanım olarak s4 chip ve a6 var ÖmerTasarım değişir elbet
Ben çok merak ediyorum marketi optimizeleri ne kadar iyi gelse de lumia920 şu anda lider değil.

Olum seni incitir miyim hiç
peki tamam dediğin gibi olsun tartışıp birbirimizi incitmenin manası yok![]()

arkadaşlar tartışma çıkarmaya veya teşebbüs etmeye gerek yok. Şimdi benim anlamadığım sey su ki lumia 920nın iphone 5ten öyle fazla bi üstün yani yok ama kendi içinde değerlendirecek olursak. O telefonun marketi dışındaki sıkıntısı nedir?

Bana gore kalin ve fazla agir![]()
Olum seni incitir miyim hiç![]()
![]()

arkadaşlar tartışma çıkarmaya veya teşebbüs etmeye gerek yok. Şimdi benim anlamadığım sey su ki lumia 920nın iphone 5ten öyle fazla bi üstün yani yok ama kendi içinde değerlendirecek olursak. O telefonun marketi dışındaki sıkıntısı nedir?

şu anda lider yok sayılır s3 ün yanına 920 ve iphone 5 geldi bu üçünün kıyaslamalar sonucunda belli olur liderin kimin olacağı. S3 şu anlık kağıt üstünde üstün ama bunu videolu karşılaştırmalar belirleyebilir.
Kamera PureView ile en iyi mp i çekiyor ekran tamam donanım olarak s4 chip ve a6 var ÖmerTasarım değişir elbet
Ben çok merak ediyorum marketi optimizeleri ne kadar iyi gelse de lumia920 şu anda lider değil.
4S i ekran için almayan bence alabilir ki ben şahsen üniversitede düşünüyorum inşallah 4.5'e felan çekerler ekranı da alırım
4S in ekranı büyümüş donanımı gelişmiş hali kısaca..Çok fazla değişiklik beklemediğimi en az 50 defa yazdım zaten her iPhone'da böyle oluyor ki yani ne bekliyordunuz onu da bilmiyorum
Bence gayet hoş tabii fiyatı da önemli 
Konu iPhone 54S i ekran için almayan bence alabilir ki ben şahsen üniversitede düşünüyorum inşallah 4.5'e felan çekerler ekranı da alırım
4S in ekranı büyümüş donanımı gelişmiş hali kısaca..Çok fazla değişiklik beklemediğimi en az 50 defa yazdım zaten her iPhone'da böyle oluyor ki yani ne bekliyordunuz onu da bilmiyorum
Bence gayet hoş tabii fiyatı da önemli
![]()

o fiyat varya o fiyat... çok pahalı ya![]()

Kimin ne bekledigine bagliCogu kisi icin beklenilen oldu ki Apple zaten bilerek sizdirdi reklam icin
Serdar Kuzuoğlu' Alıntı:Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Philip Schiller duruşmadaki ifadesinde iPhone çıktıktan sonra özel bir pazarlama bütçesi ayırmadıklarını çünkü zaten medya dahil herkesin onlardan bahsedeceğini bildiklerini söyledi (ki aynen öyle oldu). Samsung aynı dönemde milyar dolarlık pazarlama bütçesiyle harıl harıl silah satın alıyordu.
Parmak izi meselesi gibi. Videoyu onlar "sızdırdıysa" para harcadıkları tek şey videoyu hazırlatmak olmuş galiba
:
o fiyat varya o fiyat... çok pahalı ya![]()

