Iphone 4s mi htc one x mi?

HAGİSİ?

  • BU GÜNE KADARKİ EN İNANILMAZ IPHONE...

    Kullanılan: 14 43.8%
  • Üstün performans standart bir özelliktir..HTC ONE X

    Kullanılan: 19 59.4%

  • Kullanılan toplam oy
    32

teknoloq

Üye
    Konu Sahibi
Iphone 4s mi htc one x mi?
Arkadaşlar telefon alacam şuan en iyi 2 telefon bunlar aslinda seçenekleime xperia s ve s2 ide koycktim ama one x s3ü geçiyor...
şimdi gelelim konuya donanim olarak one x yazilim olarak 4s bariz üstün bende işletim sistemine önme verdiğim için 4s e sicak bakiyorum.şu siralar tartişilan android ios rekabeti kafami kariştiriyor iosta 2kat uygulama olmasina karşin androidde her geçengün güç kazaniyor ve uygulamalarin stabil olabilmesi içinde malumunuz sistemin çok stabil olmasi lazim...bu durumda ne önerisrsiniz özellikle kullanan arkadaşlardan yorum lar bekliyorum teşekkürler
 
Tepkiler: forever1907+

Lenneth

Üye
4S i tavsiye ederim en az 3 yil gideri var. Her daim stabil kalacak guncellemelerle ugrastirmayacak bir sistem
 
Tepkiler: teknoloq
one X'i inceledim geçen gün bir telefoncuda, muhteşemdi...
4S bana artık biraz demode gibi geliyor.
alacak olsaydım eğer, hiç tereddüt etmez gözü kapalı One X tercih ederdim.
 
Tepkiler: avcitalip

s8m9t

Üye
samsung galaxy s2 veya gelince s3 al onlarin yerine emin ol memnun kalacaksin
 
Tepkiler: avcitalip
Abimde iphone 4 var bende one x. One x tek kelimeyle muthis. i4sle de i4 arasinda cok bi fark goremedim ben acikcasi. Tavsiyem bi magazada one x i incelemen. Sarj sorun olmazsa one x al derim.
 
s3 one x'den iyi.
ama o iki telefondan one x tavsiye ederim.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
İphone 4s.. Forumda bi kaç one x kullanıcısı acayip şikayetçiler şarjı dayanmıyor ve ekrana toz giriyormuş.. Bu arada one x s3 den iyi de değil.
 
arkadaşlar apple 4s le 4 arasında dünya fark var kullanmak lazım , nasıl kullanacağına bağlı eğer video internet program oyun diyorsun htc bu konularda kafa tutamaz 4s e isterse bak 8 çekirdek koysunlar yine ben 2 çekirdekle 1.57gb lık oyun açarken androidde durum değişmez eğer 4s alınmaz diyorsanız yani modası geçiyor diyorsanız 5i bekleyin lanse edilecek paranı boşa saçma bekle kaçak alır mis gibi kullanırsın . iphone4s in sistem fat değil büyük boyutlu yüksek çözünürlüklü 10gb lık filmi atıp açabiliyorsun ama diğer cihazlar fat olduğu için atamıyorsun çok büyük bir saçmalık o şirketlerinde apple gibi çözüm bulmaları lazım,örneğin dün iphone4sden beyonce un 12gb lık blurayini izledim muazzam kalitede vs vs piratebay dan indirip her türlü blurayi izliyorum
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Hakan olmadı iphone5 çıkınca ben sana parayı yollıyım sen bana yolla rusyadan
 

61semih

Üye
4S i tavsiye ederim en az 3 yil gideri var. Her daim stabil kalacak guncellemelerle ugrastirmayacak bir sistem
çok doğru söylüyorsun fakat aldığı telefonu 3 sene kullanacaksa almalı.ip5 çıkınca dibi düşerse bir işe yaramaz bence

bence okadar buyuk para verilip o küçük ekranlı telefon alınmaz.kişisel düşüncem tabiki.performans olarak çokta bir şey farketmez
 
4s iyide one x de öyle böyle değil yani apple dava açıp boşuna amerikada yasaklatmadı apple ezilmekten korkuyor one x beklenti üzerinde ben ya lumia 900 yada one x almayı düşünyrm 808pure alacaktm ekrandan elendi iphone gözde büyütülüyo oda var biraz one x in ekran çözünürlüğü muhtesem ben iphonelerin en cok çözünürlük özelleiğini seviyodm onuda onex 4.7 720p ve tegra3 le çiğnedi
 
al fark onex açık are önde
 

Türe

Üye

Ezilmek mi ve çiğnenmek mi

Dostum ayık ol ppi değeri önemli ve iPhone One X'e bu alanda fark attı
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
One x kullananlara sor ne kadar şikayetçiler.
 
one X'i inceledim geçen gün bir telefoncuda, muhteşemdi...
4S bana artık biraz demode gibi geliyor.
alacak olsaydım eğer, hiç tereddüt etmez gözü kapalı One X tercih ederdim.

4s kullandınmı?

---------- Eklendi @ 23:09:02 ---------- Yazıldı @ 23:07:29 ----------

al fark onex açık are önde

konu başında belirtti adam zaten bunu one x donanımda çok daha iyi iphone 4s de yazılımda daha iyi