arkadaşlar apple 4s le 4 arasında dünya fark var kullanmak lazım , nasıl kullanacağına bağlı eğer video internet program oyun diyorsun htc bu konularda kafa tutamaz 4s e isterse bak 8 çekirdek koysunlar yine ben 2 çekirdekle 1.57gb lık oyun açarken androidde durum değişmez eğer 4s alınmaz diyorsanız yani modası geçiyor diyorsanız 5i bekleyin lanse edilecek paranı boşa saçma bekle kaçak alır mis gibi kullanırsın . iphone4s in sistem fat değil büyük boyutlu yüksek çözünürlüklü 10gb lık filmi atıp açabiliyorsun ama diğer cihazlar fat olduğu için atamıyorsun çok büyük bir saçmalık o şirketlerinde apple gibi çözüm bulmaları lazım,örneğin dün iphone4sden beyonce un 12gb lık blurayini izledim muazzam kalitede vs vs piratebay dan indirip her türlü blurayi izliyorum