i4 ten iyi canım,ama o büyüklük öyle bir büyüklük değil ne tablet gibi zevk alıyorsunuz kullanırken nede tek elinizle kullanabiliyorsunuz telefonu kulağınıza getirince surat kayboluyor
i4 ten iyi canım,ama o büyüklük öyle bir büyüklük değil ne tablet gibi zevk alıyorsunuz kullanırken nede tek elinizle kullanabiliyorsunuz telefonu kulağınıza getirince surat kayboluyor
Ben köye gittiğimde göreceksin beklemediğim şeylerle karşılaştım Dayım bana dedi ki çok büyük telefonun ne öyle dedi cebinden 4s çıkardı 15 gün boyunca Nexus ve 4s i inceledim iyi bilgi oldu