Lynchey
Üye
-
Konu Sahibi
-
Sarj olarak ne dersiniz peki?
Sarj olarak ne dersiniz peki?
Tamamdır çok teşekkür ederim ozaman 4s fiyatları düşene kadar veya bana para geçene kadar s2 kullanmaya devam ederim
Bu konunun tek cevabi iPhone 4S. Galaxy Note'u tavsiye etmem.Uygulama acisindan ve performans icin iPhone 4S almalisin.
Tabii ki Note..Büyük ekran istemiyorsan 4s de alabilirsin ama ekran kriterin var ise bu iki telefonu karşılaştırmam şahsen.
4 den üstün mü yani Talip gözünü seveyin Note'u ben de kullandım yani (2-3 gün ) ama 4 den üstün bunu derim
Yapma kuzum ben kullandım da konuşuyorum
4 den üstün mü yani Talip gözünü seveyin Note'u ben de kullandım yani (2-3 gün ) ama 4 den üstün bunu derims2 den yavaş bunu da belirteyim ama.
Kardom eski mimari nedeni bu tamamen
Evet gecislerde s2 daha hizli
4 den üstün mü yani Talip gözünü seveyin Note'u ben de kullandım yani (2-3 gün ) ama 4 den üstün bunu derims2 den yavaş bunu da belirteyim ama.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?