İphone 4Mü Samsung Note Mu?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Lynchey

Üye
    Konu Sahibi
İphone 4Mü Samsung Note Mu?
Galaxy s2 Cihazımı sıkıldıgım için degistirmek istiyorum,pekte sıkılmak denmez aslına bakılırsa sarjı az gittigi için degiştirmeyi istiyorum daha çok,Bu önerdigim 2 cihaz arasında tüm perfromanslarını düşünecek olursak hangisi dersiniz? Şimdiden teşekkürler. . .
 

Kerim.

Üye
Ben olsam değiştirmezdim.bence en azından 4s'le değiştir.
 
iki telefonunda bazı noktalarda üstünlükleri var ama gerek işletim sistemi olsun gerek boyut olarak olsun iphone4 bir adım önde gözüküyor zaten uygulama ve oyun bakımından iphonede yine bir üstünlük söz konusu bence İPHONE 4
 

Lynchey

Üye
    Konu Sahibi
​Sarj olarak ne dersiniz peki?
 
Ben olsam ikisinide bakmam Nexus serilerine bakarim Googlin öz ogulları onlar
 
ben de s2 den sıkılıp note'a geçtim 2.gün gidip note'u geri verdim s2 onun yanında cennet cennet emin ol

iphone 4 ise çok iyi bir cihaz değil 4s in GPU'su 4'ün GPU'sundan 16 kat daha iyi alabiliyorsan 4s al ben note'u geri verdikten sonra çareyi s3 te buldum ama bilseydim 4s alırdım


- - - Eklendi - - -

​Sarj olarak ne dersiniz peki?

iphone'ların bataryası sökülemiyor kötü yanı bu ama note'da falan hep sökülüyor buda yanınızda yedek batarya taşımanıza olanak tanıyor ama note'u alınca anlarsınız ben hata yapmışım dersiniz çok büyük ele sığmıyor iki elle kullanmak gerekiyor ve s2 kadar seri değil ekranıda s2 kadar parlak değil güç tüketimi neredeyse 2 cihazında aynı bence s2 de kal s4 gelince onu alırsın ben s3 aldım ram sıkıntısı çekiyorum bakalım jelly bean'da da düzelmezse artık cihazı satmaktan başka çarem kalmıyacak adamlar 779 MB ram koymuşlar hafızayı silmeden 595 MB civarında ram yiyor geriye kalan size ait real racing 2 ye bir giriyorum telefon ufak ufak kasıyor bazen oyundan atıyor s2 de böyle bir sorun yoktu şuanda en iyi android halan daha one x bence one x e de bakabilirsin o göz tanımaymış şuymuş buymuş ekrana dokunun yine ekran kapanmıyor


- - - Eklendi - - -

note'u s2 nin ekranı büyümüş versiyonu olarak gör neredeyse herşeyi aynı
 

Lynchey

Üye
    Konu Sahibi
Anladım, note u 4 ile kıyaslarsakda 4s al diyorsunuz 4s inde parası tuzlu işte bunu 900 e falan okutsam onu üstüne cok para lazım 4s için benim telefona 4 ü kafa kafaya yapıyorlar
 
ama s2 4 ten daha iyi o yüzden dedim yani boşver sen devam et s2 ile ben sana s3 kullanıcısı olarak söylüyorum aralarında çok büyük farklar yok 4s almayacaksan s2 de kal s3 tam bir rezalet 779 MB ram var yahu real racing 2 bile bazen kasıyor bence 6.nesil iphone (5) i bekle o zaman 4s'in fiyatı düşer
 
Bu konunun tek cevabi iPhone 4S. Galaxy Note'u tavsiye etmem.Uygulama acisindan ve performans icin iPhone 4S almalisin.
 

Lynchey

Üye
    Konu Sahibi
Tamamdır çok teşekkür ederim ozaman 4s fiyatları düşene kadar veya bana para geçene kadar s2 kullanmaya devam ederim
 
Tamamdır çok teşekkür ederim ozaman 4s fiyatları düşene kadar veya bana para geçene kadar s2 kullanmaya devam ederim

aynen s3 alsan bile ondan da sıkılırsın neredeyse hiç bir fark yok s2 ile bence gidebildiğin yere kadar git zaten iphone'ların fiyatı kolay kolay düşmez şimdi ilk çıkan iphone bile 200-300 TL arası satılıyor iphone 3 ama ozamanın en iyisi olan nokia lar 40-50 TL ye alıcı bulmaya çalışıyor
 

MasteLaa

Üye
Tabii ki Note..Büyük ekran istemiyorsan 4s de alabilirsin ama ekran kriterin var ise bu iki telefonu karşılaştırmam şahsen.
 
Tepkiler: kullanıcıadları

Türe

Üye
Bu saatten sonra S2 den Note a gecilmez gecebilirsen 4s e gec
 

4 den üstün mü yani Talip gözünü seveyin Note'u ben de kullandım yani (2-3 gün ) ama 4 den üstün bunu derim s2 den yavaş bunu da belirteyim ama.


okadar büyük ekran sendede olsa sende yavaş olursun s2 den yavaş biliyorum bunu kendi gözlerimle gördüm o yüzden değiştirme diyorumya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...