iphone 4 - samsung galaxy s i9000 - nokia n8

  • 10 Kasım 2010
  • 2386 Okunma
  • 17 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. teşekkürler
     


    Yazan: emreray226
  2. ?????
    :hmmm
    3 üde güzel telefon ne dememizi bekliosun :ehe
     
  3. İphone 4 tabiki.
     
  4. Hava atmak için iphone 4 alın,mükemmel bir telefon kullanmak için ise N8
     
  5. Galaxy S
     
  6. galaxy
     
  7. N8 i ele iphone 4 te galaxy s te olabilir ikiside perfect
     
  8. bence tam tersi iphone 4ü ele n8 ve galaxy s
     
  9. Arkadaşlar nokia kullan birisi olarak, Nokia'nın yeni bombası N8 ! bence bu teledfon gerçekten farklı özellikleriyle, harika tasarımıyla fark atacak gibi görünüyor.. Bende N8 almayı düşünüyorum...
     
  10. Galaxy gibi telefon yok şuan Galaxy en iyisi İp4 çok hatalı N8in işlemcisi düşük Galaxy en iyisi:evet:
     
  11. galaxy
     
  12. kesinlikle galaxy S. yada google nexus S. onuda samsung üretiyor. yada yeni çıkan giorghi armani telefonuna bi göz at. onlardada süperamoled gibi mükemmel mevcut.
     
  13. Hala işlemcisi çok düşük diyo ya... :)
     
  14. Türkiye'de ki anlayış şudur.İphone'un varsa havan vardır.Eee.. bende tipik bir Türk insanı olduğum için İphone 4S derim :)
     
  15. bence samsung alma bende galaxy s1 var konuşma sesi berbat arastırdım genelde hepsinde var teli 5 kez servise gönderdim arıza yok dediler ama hala gürültülü ortamda konuşamıyorum bütün gürültü karşı tarafa gidiyor aynı yerde aynı hatla en ucuz nokia telefonlarla görüşebiliyorum bence samsung marka telefon alacaklar gürültülü yerlerde telefonları denesinler
     
  16. galaxy i8150 wonder kullanıcısıyım. buradan ve diğer forumalrdan bu telefon üzerindeki yorumlarımı okumanı şiddetle tavsiye ederim.
    bi ürünü kullanan bilir gören bilemez. ekran dokunmatiğindeki hassaslık hızlılık ki işlemci hızlılığıni da altını çizmek isterim!! ergonomi kullanım kolaylığı ekranının çok büyük olmaması herşeyi ile beş beş bi alet. 4 " ve yukarısını asla almam çünkü çok kaba geliyor bana. e 3.2 artık ufak kaldı be kardeşim.

    fiyat / perf olayına bakınca hakkını yedirmem bu makinenin işin özü bu arkadaş!!!


    Ama ben rezillik çekmek isterim sadece ıphone lar arası veri aktarımı yaparım diğerleri ile işim olmaz dersen ıphone al derim. Tabii kaç kişide bu saçma aletten var gör ona göre al derim.

    NOT : SADECE ıphone lar BİRBİRİ İLE VERİ AKTARIMI YAPAR DİĞERLERİNE NE ALABİLİR NE GÖNDERE BİLİR. işte bu teknoloji sadece bu ceplerde var. hava atayım derken karızmanı çizdirme.



    ENENENgin
     
  17. Herşey veri aktarımıyla bitmiyor.
    İphone senin elinde ki galaxy w'yi misli misli katlar o konu da şüphen olmasın.
     
  18. hava atim derken karizmayı sen çizmissin arkadaş ecplayer ile iphone4s ime 6 gb film gönderdim bilgisayarımdan sadece browserı açıp seri numarasını giriyorsun istediğin dosyayı yolla hızda 14mbit selam olsun size
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
25/09/2018 - 12:55