-Emre
Üye
Sen bunu ios bolumunde de yapiyorsun.Bilgin olmadigi konulara sirf androidci oldugun icin taraf tutarak cevaplar veriyorsun.Benim senden cok sey bildigim kesindir,ben kimseye android alsaydin boyle olmazdi bunu alsaydin soyle olmazdi demedim.3 yildir iPhone ile ugrastigim icin ios forumlarinda dolaniyorum.Android bilgim olsa konularda beni gorurdun
Android bilgim senden yuksek degildir demedim.iOS hakkinda konustum benemin ol android bilgim senden kat be kat yüksektir. ios bilgimin az olduğunu sanmıyorum cünkü hep araştırırm, yorumlara değil gözlemime bakarım. peki kötülediysem çözüm önermiyor muyum ? konu taraf tutmak değil. forumda ios kullananların çoğu sorunu saçma sapan engeller yüzünden ve bu şeyler androidde YOK. ben sadece tavsiye ederim, uyarırım kim ne alırsa alsın ne kullanırsa kullansın umrumda değil.
evet direk kötüledim ios iğrenç bi sistem bak https://www.maxicep.com/forum/konu/iphone-muzik-indirmek.846445/ laf yok artık.
Android bilgim senden yuksek degildir demedim.iOS hakkinda konustum ben
Ama adam yardim almak icin konu acmis sen gidip altina android alsan boyle olmazdi yazmissin.
Suan mobildeyim bulamiyorum lanet konuyu da.
telefonun wonder heralde hani şu samsungun güncelleme vermediği 5 ayda yalan ettiği wondersözlerine dikkat et. kim soğuyormuş ? evet buası fo-rum ve istediğimi yazarım. bi vine mı kaldı kaldırmadığı. vine'a bir kere bile ihtiyaç duymadım. ayrıca eminim kasmaz most wanted gibi bir oyunu sıfır kasmayla (poweramp-müzik eşliğinde) açan telefon vine'ı mı kasacak. sen de öğren gel bakim
Arne gibi geliştiriciye sahip wondertelefonun wonder heralde hani şu samsungun güncelleme vermediği 5 ayda yalan ettiği wonder
Bilmiyorsun, boş konuşuyorsun. Ne agiz kokusundan bahsediyorsun? Ne alaka?milletin ağız kokusunu çekiyosunuz rom çıkarsada kursak stock romda o telefon hiç birşeymilletin ağız kokusunu çekiyosunuz rom çıkarsada kursak stock romda o telefon hiç birşey
milletin ağız kokusunu çekiyosunuz rom çıkarsada kursak stock romda o telefon hiç birşeymilletin ağız kokusunu çekiyosunuz rom çıkarsada kursak stock romda o telefon hiç birşey
O degilde adam ip4 ile galaxy w ye laf atiyor.ne diyon sen gardaşar-co tabanları vereli çook oluyor biz s4ten bile önce alıyoruz tabanları kimin ağız kokusunu çekelim lan ben zaten kendim yapıyorum ya romumu bilmeden konuşun zaten asıl siz apple'ın ağız kokusunu çekiyosunuz vercek diye bekleyin sen bundan sonraki sürümleri alamayacaksınız ama biz en az 3 yıl tüm sürümleri alacağız ok?(ip4 yazıyor profilinde)
evet wonderım var dünyanın en çok geliştirici ve geliştirmesine sahip olan telefonlardan biri, her tür markanın yazılımını kurabildiğimiz wonder
Bakın ben orda ağız kokusu dediğim rom geliştiricilerden bahsettim bi bıraksalar yalan olursunuz ayrıca benimde param s3 e getiyordu 100 lira daha koysam alıyodum almadım rehbere bile 6 saniyede giren telefonu ben napayım hız lazım bana ayrıca ileriye gittiysem kusura bakmayınöğrenciyim, 1 yıl önce aldım ve her şeyime yetiyor. ki uzun vadede de yeter. istesem ip 4 alabilirdim? ama almadım çünkü değmez. yakında bunu da değiştirirm canım sıkılrsa. önemli olan fiyatı, markası değil bence işlevselliği. hoşuma giderse huawei marka bir telefon da alabilirim.
İp4 kullanıyorum 6.1.3 uygulama açmada s3 ten hızlı ayrıca oyunlardada üstün arkadaşımın s3 ünde birçok donan oyun mostwanted gta vicecity vb donuyor bende donmuyor soruyorum hani 4 çekirdekte şöyleydi böyleydi diyoki uygulamayı düzgün yazmamışlar yok android te çok telefon varmışsa böyle oluyormuş bilmemne, android bilgim var atıp tutmuyorum zamanında kullandımO degilde adam ip4 ile galaxy w ye laf atiyor.konuşmasina bak sanki 5s kullaniyor
Bakın ben orda ağız kokusu dediğim rom geliştiricilerden bahsettim bi bıraksalar yalan olursunuz ayrıca benimde param s3 e getiyordu 100 lira daha koysam alıyodum almadım rehbere bile 6 saniyede giren telefonu ben napayım hız lazım bana ayrıca ileriye gittiysem kusura bakmayın
Bak kardeşim yalan söylemiyorum rehbere basıyoruz efect geliyo bi boşlukta bekliyor 6 saniye sonra kişiler geliyo rom felan kurulu değil stok romGelistirici zaten benim?? Hangi telefon 6 saniyede girer rehbere Allah'ın aşkına ya bilmeden konuşmayın s3 dediğin androidin en ağır oyunlarını bile kasmadan açan bi cihaz y. Kulaktan dolma bilgiler sizi hep yanıltıyor.
Bak kardeşim yalan söylemiyorum rehbere basıyoruz efect geliyo bi boşlukta bekliyor 6 saniye sonra kişiler geliyo rom felan kurulu değil stok rom
3 tane tanıdığım var 3 ündede rehbere geç giriyorDemek ki arkadaşın yanlış bir şey yapmış ya da önüne geleni kurmuş cihaz çok yorulmuş. Fabrika ayarlarına çevirip deneyin bir de ok?
3 tane tanıdığım var 3 ündede rehbere geç giriyor
Abartma baska sallama başka. Bende en geç 2 snde giriyor ,herhalde o 6 saniyede giren s3e format atmali..Bak kardeşim yalan söylemiyorum rehbere basıyoruz efect geliyo bi boşlukta bekliyor 6 saniye sonra kişiler geliyo rom felan kurulu değil stok rom
Ben s3 demiştim senin cihazında aynı değil ayrıca sende cyanogen rom varır büyük ihtimalIyi iyi tamam zaten Android rehberden ibaretacaba benimki neden hızlı giriyor ya anlayamadım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?