Iphone 4 Ios 7 Kasiyor... :/

-Emre

Üye

emin ol android bilgim senden kat be kat yüksektir. ios bilgimin az olduğunu sanmıyorum cünkü hep araştırırm, yorumlara değil gözlemime bakarım. peki kötülediysem çözüm önermiyor muyum ? konu taraf tutmak değil. forumda ios kullananların çoğu sorunu saçma sapan engeller yüzünden ve bu şeyler androidde YOK. ben sadece tavsiye ederim, uyarırım kim ne alırsa alsın ne kullanırsa kullansın umrumda değil.

evet direk kötüledim ios iğrenç bi sistem bak https://www.maxicep.com/forum/konu/iphone-muzik-indirmek.846445/ laf yok artık.
 
Android bilgim senden yuksek degildir demedim.iOS hakkinda konustum ben
Ama adam yardim almak icin konu acmis sen gidip altina android alsan boyle olmazdi yazmissin.
Suan mobildeyim bulamiyorum lanet konuyu da.
 

-Emre

Üye
Android bilgim senden yuksek degildir demedim.iOS hakkinda konustum ben
Ama adam yardim almak icin konu acmis sen gidip altina android alsan boyle olmazdi yazmissin.
Suan mobildeyim bulamiyorum lanet konuyu da.

dediysem doğrudur kardeşim ne diyim ben de diyorum ios bilgim de düşük değildir.
 

frk uzn

Üye
telefonun wonder heralde hani şu samsungun güncelleme vermediği 5 ayda yalan ettiği wonder
 

Neagf

Üye
telefonun wonder heralde hani şu samsungun güncelleme vermediği 5 ayda yalan ettiği wonder
Arne gibi geliştiriciye sahip wonder cm9,cm10,cm10.1, 2 gelistiriciden cm10.2, pa,aokp gibi romlara sahip wonder
 
Tepkiler: -Emre

frk uzn

Üye
milletin ağız kokusunu çekiyosunuz rom çıkarsada kursak stock romda o telefon hiç birşey milletin ağız kokusunu çekiyosunuz rom çıkarsada kursak stock romda o telefon hiç birşey
 

Neagf

Üye
milletin ağız kokusunu çekiyosunuz rom çıkarsada kursak stock romda o telefon hiç birşey milletin ağız kokusunu çekiyosunuz rom çıkarsada kursak stock romda o telefon hiç birşey
Bilmiyorsun, boş konuşuyorsun. Ne agiz kokusundan bahsediyorsun? Ne alaka?
 
Tepkiler: -Emre

-Emre

Üye
milletin ağız kokusunu çekiyosunuz rom çıkarsada kursak stock romda o telefon hiç birşey milletin ağız kokusunu çekiyosunuz rom çıkarsada kursak stock romda o telefon hiç birşey

ne diyon sen gardaş ar-co tabanları vereli çook oluyor biz s4ten bile önce alıyoruz tabanları kimin ağız kokusunu çekelim lan ben zaten kendim yapıyorum ya romumu bilmeden konuşun zaten asıl siz apple'ın ağız kokusunu çekiyosunuz vercek diye bekleyin sen bundan sonraki sürümleri alamayacaksınız ama biz en az 3 yıl tüm sürümleri alacağız ok?(ip4 yazıyor profilinde)

evet wonderım var dünyanın en çok geliştirici ve geliştirmesine sahip olan telefonlardan biri, her tür markanın yazılımını kurabildiğimiz wonder
 
Tepkiler: Neagf

monteboy

Üye
o değil de adam yazılımı kötüleşmişti sen gittin telefonunu yerin dibine soktun yetmedi adamın direk kendisine ağız kokusu çekiyonuz diye laf salladın. şu laflara az dikkat edin adamın parası ona yetmiş ve ayrıca wonder ev arkadaşımda var cm10 yükledim ve mis gibi telefonu oldu adamın
 
Tepkiler: -Emre ve Neagf

Neagf

Üye
O degilde adam ip4 ile galaxy w ye laf atiyor. konuşmasina bak sanki 5s kullaniyor
 
Tepkiler: -Emre

-Emre

Üye
öğrenciyim, 1 yıl önce aldım ve her şeyime yetiyor. ki uzun vadede de yeter. istesem ip 4 alabilirdim? ama almadım çünkü değmez. yakında bunu da değiştirirm canım sıkılrsa. önemli olan fiyatı, markası değil bence işlevselliği. hoşuma giderse huawei marka bir telefon da alabilirim.
 

frk uzn

Üye
Bakın ben orda ağız kokusu dediğim rom geliştiricilerden bahsettim bi bıraksalar yalan olursunuz ayrıca benimde param s3 e getiyordu 100 lira daha koysam alıyodum almadım rehbere bile 6 saniyede giren telefonu ben napayım hız lazım bana ayrıca ileriye gittiysem kusura bakmayın
 

frk uzn

Üye
O degilde adam ip4 ile galaxy w ye laf atiyor. konuşmasina bak sanki 5s kullaniyor
İp4 kullanıyorum 6.1.3 uygulama açmada s3 ten hızlı ayrıca oyunlardada üstün arkadaşımın s3 ünde birçok donan oyun mostwanted gta vicecity vb donuyor bende donmuyor soruyorum hani 4 çekirdekte şöyleydi böyleydi diyoki uygulamayı düzgün yazmamışlar yok android te çok telefon varmışsa böyle oluyormuş bilmemne, android bilgim var atıp tutmuyorum zamanında kullandım
 

-Emre

Üye

Gelistirici zaten benim?? Hangi telefon 6 saniyede girer rehbere Allah'ın aşkına ya bilmeden konuşmayın s3 dediğin androidin en ağır oyunlarını bile kasmadan açan bi cihaz y. Kulaktan dolma bilgiler sizi hep yanıltıyor.
 

frk uzn

Üye
Bak kardeşim yalan söylemiyorum rehbere basıyoruz efect geliyo bi boşlukta bekliyor 6 saniye sonra kişiler geliyo rom felan kurulu değil stok rom
 

-Emre

Üye
Bak kardeşim yalan söylemiyorum rehbere basıyoruz efect geliyo bi boşlukta bekliyor 6 saniye sonra kişiler geliyo rom felan kurulu değil stok rom

Demek ki arkadaşın yanlış bir şey yapmış ya da önüne geleni kurmuş cihaz çok yorulmuş. Fabrika ayarlarına çevirip deneyin bir de ok?
 

frk uzn

Üye
Demek ki arkadaşın yanlış bir şey yapmış ya da önüne geleni kurmuş cihaz çok yorulmuş. Fabrika ayarlarına çevirip deneyin bir de ok?
3 tane tanıdığım var 3 ündede rehbere geç giriyor
 
Bak kardeşim yalan söylemiyorum rehbere basıyoruz efect geliyo bi boşlukta bekliyor 6 saniye sonra kişiler geliyo rom felan kurulu değil stok rom
Abartma baska sallama başka. Bende en geç 2 snde giriyor ,herhalde o 6 saniyede giren s3e format atmali..

Ha 2 snde girmeside sorun tabiki fakat touchwizin bugundan mi ne kaynaklaniyormus sorun..
 
Tepkiler: -Emre