Lohengram
Üye
her zaman androidden yanasın ama ipad2 kullanıyosun bilader bu ne iş![]()
![]()
Tablette başarılı ama telefonda bence Iphone kötü

her zaman androidden yanasın ama ipad2 kullanıyosun bilader bu ne iş![]()
![]()

Kardeşim yeni oyunlar artık eski oyunlara benzememeye başladı,daha kaliteli grafikler yani daha iyi sistem istiyorlar ve bu noktada Iphone 4 tekmeyi yiyiyor,zaten 512 mb ram ile nereye kadar gider o cihaz.Iphone 5 ise Iphone 4'ün tekrarı gibi sistem güçlendirilmiş yani sisteme yama yapılmış.İki Iphone'da fiyatlarını hiç hakketmiyorlar üzerine bir elma logosu konunca fiyat iki katına çıkıyor.Mesela şuna bakın üzerinde LG logosu olan daha iyi bir cihaz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızİphone 4S'den daha ucuz
Edit:Ufacık ekran birde 4S'te parmağımı koyuyorum ekran kapanıyor.
Iphone 5 2000 TL'ye kadar çıkarken yine bir LG cihazıLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızonun yarısı Apple logosu konunca sonuç ortada git araştır kardeşim daha iyi bir markadan daha iyi bir cihaz al
Kardeşim yeni oyunlar artık eski oyunlara benzememeye başladı,daha kaliteli grafikler yani daha iyi sistem istiyorlar ve bu noktada Iphone 4 tekmeyi yiyiyor,zaten 512 mb ram ile nereye kadar gider o cihaz.Iphone 5 ise Iphone 4'ün tekrarı gibi sistem güçlendirilmiş yani sisteme yama yapılmış.İki Iphone'da fiyatlarını hiç hakketmiyorlar üzerine bir elma logosu konunca fiyat iki katına çıkıyor.Mesela şuna bakın üzerinde LG logosu olan daha iyi bir cihaz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızİphone 4S'den daha ucuz
Edit:Ufacık ekran birde 4S'te parmağımı koyuyorum ekran kapanıyor.
Iphone 5 2000 TL'ye kadar çıkarken yine bir LG cihazıLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızonun yarısı Apple logosu konunca sonuç ortada git araştır kardeşim daha iyi bir markadan daha iyi bir cihaz al
Oldu zaten bi akıllı sendin...
Donanımla birşey olmuyor...
Kısa bir örnek vereyim bunda 4 sene önce çıkan 3gs 256mb ram i olan cihaz RR3 ü kasmadan oynuyor ama neredeyse 2 katı donanımı olan Ace oyunu açarken bile donuyor ...
Bu dediklerimin kanıtları var youtube dan bakabilirsin...
Daha android de Fifa 13 bile yok. Takılmalar donmaların ardı arkası kesilmiyor.
Daha android de Fifa 13 bile yok. Takılmalar donmaların ardı arkası kesilmiyor.
Daha android de Fifa 13 bile yok. Takılmalar donmaların ardı arkası kesilmiyor.
2katı güçteki ace ahahahahhaahhahaahhahh ve bu arada İphone 4 aşırı kasıyor yeni çıkan oyunlarda kimse inkar etmesin
Cok dogru
- - - Eklendi - - -
Cok dogru
- - - Eklendi - - -
Cok dogru
- - - Eklendi - - -
Yenı android li telefonlar 1 sene sonra kasmaya başlıyo buna nedıcen sen iphone 4 ya 2011 yada 2010 da cıktı

2katı güçteki ace ahahahahhaahhahaahhahh ve bu arada İphone 4 aşırı kasıyor yeni çıkan oyunlarda kimse inkar etmesin
Iphone 4 kullanıyorsunuz diye savunmayın kabullenin artık sistem olarak çok kötü tabi androiden daha stabil ama sistemsel olarak androidli cepler önde![]()

Ace
Cpu = 800mhz
Ram= 386mb
3gs
Cpu= 600mhz (ama 587mhz frekansında Çalışıyor.)
Ram=256mb
Youtube dan 3gs ile ilgili gameplay videolarına bakabilirsiniz.
Ben sadexe iron men 3 te kastığını gördüm oda oyunun sorunu imiş güncellenince düzeldi oyun Mc4 , gta3 , vice , RR3 gibi oyunlarda kasma görmedim.
- - - Eklendi - - -
Şahsen ben yanlış bilinenleri düzeltiyorum ama donanıma bakıpta cihaz alan cahiller olduğu sürece gayet tabi bu tür komik tartışmalar olacaktır![]()

Ace
Cpu = 800mhz
Ram= 386mb
3gs
Cpu= 600mhz (ama 587mhz frekansında Çalışıyor.)
Ram=256mb
Youtube dan 3gs ile ilgili gameplay videolarına bakabilirsiniz.
Ben sadexe iron men 3 te kastığını gördüm oda oyunun sorunu imiş güncellenince düzeldi oyun Mc4 , gta3 , vice , RR3 gibi oyunlarda kasma görmedim.
- - - Eklendi - - -
Şahsen ben yanlış bilinenleri düzeltiyorum ama donanıma bakıpta cihaz alan cahiller olduğu sürece gayet tabi bu tür komik tartışmalar olacaktır![]()
evet 3gs'in frekansı daha düşük ama çok daha güçlü
çok zeki arkadaşım o 2 işlemcinin tabanını incele bakalım armv7 ile armv6 neymişevet 3gs'in frekansı daha düşük ama çok daha güçlü

Sen laftan anlamazsın Ace çok iyi bir cihaz değil hele ki bir android cihaz için,3GS de değildik bunu buraya niye çıkardın onuda bilmiyorum ama gel Iphone 4S vs LG Optimus 4X karşılaştırması yapalım anca sen bundan anlarsın.
Iphone 5 2013 senesinde çift çekirdek kullanıyorken S4 8 çekirdeğe geçiş yaptı bile ve Iphone'un tek artısı IOS başka bir artısı yok![]()
Sen önce işlem gücü neye dayalı olduğunu araştır derim sonra gel bana en iyi bildiğim şeylerden biri olan işlemci tabanlarını öğret işlem gücü farklı mimari farklıdır.
- - - Eklendi - - -
Octa 5, 8 çekirdek değil önce onu söyleyelim 4+4 çekirdekten oluşan 2farklı işlemci vardır çalışma prensibi çok farklıdır.
Tutupta hala donanım kıyaslaması yapıyorsan ben sana daha fazla birşey demiyeceğim kısaca şunu söyleyeyim Dediğin gibi Çift çekirdekli bir cihaz eğer şuanki en iyi oyun performansını veriyorsa (Ki bu kanıtlanmış.) Ben daha fazla birşey söylemeyeyim.
hala ace 3gs'ten güçlü diyorsan ve bunu işlemci gücü olarak bana kanıtlarsan ben bu forumda 1 hafta yorum yapmıyıcam
ezber konuşmuyorum deneyimlerim ve araştırdıklarıma göre kon uşuyorum eğer yeni birşey görürsem araştırmayıda severim
eğer sıfır takıntın varsa o paraya alınabilecek iyi bi telefon 2 yıl daha almasaydım dedirtmez bence ama 1 senede eşşek niyetine kullanırsın olur biter
eğer ikinci ele girersen 4s ler 900e indi bile git ikinci el 4s al 

Uydurmasyon deneyimlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederim..
Aliminyum Kasaya Sahip Bir Cihazın Çok ısındığını idda ediyordun (htc One İçin) ama daha aliminyumun nasıl bir metal ve özelliklere sahip olduğundan haberin yok ...
Sen önce işlem gücü neye dayalı olduğunu araştır derim sonra gel bana en iyi bildiğim şeylerden biri olan işlemci tabanlarını öğret işlem gücü farklı mimari farklıdır.
- - - Eklendi - - -
Octa 5, 8 çekirdek değil önce onu söyleyelim 4+4 çekirdekten oluşan 2farklı işlemci vardır çalışma prensibi çok farklıdır.
Tutupta hala donanım kıyaslaması yapıyorsan ben sana daha fazla birşey demiyeceğim kısaca şunu söyleyeyim Dediğin gibi Çift çekirdekli bir cihaz eğer şuanki en iyi oyun performansını veriyorsa (Ki bu kanıtlanmış.) Ben daha fazla birşey söylemeyeyim.

one'u eline alıp kullandın mı ? biraz inceledin mi veya hadi incelemeyide geçelim internette kullanan insanların yazdıklarını okumadın mı ?
İlahi seni biraz öğren![]()
Şöylede bir durum var hangi cihaz olursa olsun cihazı yoğun kullanırsan ısınır ama öyle abartıldığı gibi yok el yakıyor yok ateş gibi oluyor çok saçma bende 15dk kalık kısa bir inceleme fırsatı buldum biraz zorladım ama ısınma görmedim olacağını hiç sanmıyorum heleki aliminyumun ısınması çok zordur ve ısıyı tutmaz ama şuda var bu yazılımsal sorun olabilir..
- - - Eklendi - - -
Seninle daha fazla Tartışmayacağım...
Cahillerle Tartışmaya Girmeyin, Zira Ben Hiç Yenemedim ..
İmam El Gazali
