İPhone 4 almayı düşünüyorum. Yardım eder misiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

enesrsln

enesrsln

Üye
    Konu Sahibi
İPhone 4 almayı düşünüyorum. Yardım eder misiniz ?
Arkadaşlar ben lise'ye yeni geçtim. Babamla iddaya girmiştik. Eğer 490 ve üzeri alırsam Xperia Z alacaktı. Ama maalesef başaramadım. 470 civarı bir puan gelecek. Babam Xperia Z almaktan vazgeçti. Benim şuanki telefonum Galaxy Ace S5830i ve Temple run bile açmıyor. Ben telefonda oyuna önem veren biriyim. Dayımda da İPhone 4 var. Geçenlerde biraz baktım da baya iyi gözüküyor. Fiyatı da cazip geldi. Babam alabileceğini söyledi. Şimdi ben tekrar pişman olmak istemiyorum. Bir telefon alacağım ve en az 3 yıl değiştirmeyeceğim. Bir telefona maksimum 900-1000 TL arası verebilirim. İPhone 4 8 GB almayı düşünüyorum. Fikirlerinizi almak isterim. Bu arada 8 GB olmasının bir sorun olmayacağını düşünüyorum. Düzenlemeyi aşağıdaki gibi yaptım

Müzik ------ 250 MB
Fotoğraf---- 150 MB
Video------- 200 MB
Geri kalan ise oyun,program vs.

Fotoğraf ve videoya neden o kadar az yer verdiğimi sorarsanız ben çektiğim fotoğrafları pc'ye atıyorum. Telefonumda fazla fotoğraf bulundurmam. 8 GB yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
Önerilerinizi bekliyorum...
 


Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
en az 3 yıl değiştirmeyeceğim demişsin iphone 4 ün okadar ömrü olucağını sanmıyorum desteği çekebilir apple
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Gereksiz detaylar ile boğmuşsun. 490 alacaktım da bilmem neydi de. Neyse

Telefon çıkalı zaten 3 yıl oluyor herhalde. 3 yıl daha kullanamazsın o telefonu. Zaten iPhone 5 ile arasında bir sürü fark var. 3 sene sonra 3 yeni model daha çıkacak. Seneye bile kullanılmaz bence iPhone 4. Elindekini de sat para biriktir 4s al bari.
 
Febris

Febris

Üye
Biraz daha eklesen nexus 4 baksan?
 
enterneoll

enterneoll

Üye
artık iphone 4 eskidi ne derseniz diyin ama yeni telefon alıcaklar uzak dursu özellikle 0 alıcaklar kesinlikle kullanıyorumda konuşuyorum ilk çıktığında aldım ama artık bitti ama modası
 
polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
artık iphone 4 eskidi ne derseniz diyin ama yeni telefon alıcaklar uzak dursu özellikle 0 alıcaklar kesinlikle kullanıyorumda konuşuyorum ilk çıktığında aldım ama artık bitti ama modası

Kişiden kişiye göre değişir moda.hem bu iş birazda maddiyat işi ben htc evodan sonra sıfır olarak ıphone 4 aldım çokta memnunum.gayet akıcı ve hızlı bir telefon destek bakımındanda iosun üstüne kimse su dökemez.buda benim görüşüm...
 

nokiae6

Üye
Hayırlı olsun kardeşim o fiyata alabileceğin en iyi telefonu alırsın en azından ios 3 yıl oyun ve program desteğini alacaksın.
 

Symbian Modder

Üye
ben ilk defa iphone kullanacağım için 4'ten başlamak istedim.benim bu telefonu kullanacağım max 1 sene olur.ama sen 3 sene kullanacaksan ve nakit paran varsa ve iphone meraklısıysan tertemiz bi 4s bul [ortalama 600-800 arası] keyfine bak.ama ikinci el almam da diyosan bence xperia s'e bak,xperia u falan onlara bak.galaxy s3 de olabilir mesela.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
4 alıp iOS kötüleyeceğine almasın. 4s ve üzeri alabiliyorsa alsın. Özet olarak bunu diyebilirim(z).
 
rapman

rapman

Üye
iP 4 yeni kaliteli oyunlarda kasıyor artık fps yerlerde. Bu işlerden anlıyorsan çok rahatsız eder seni.
 
enesrsln

enesrsln

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Dayımla konuşucam bulabilirse ikinci el 4s almaya çalışırım. Saolun
 
Lohengram

Lohengram

Üye
İphone 4 öldü Iphone 5'te iş görmez her zaman Android'den yanayım hem daha ekonomik ve perfornmans canavarı telefonları var o fiyata :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: omeremre23
istisna97

istisna97

Üye
Batarya cok gidiyor ama alicaksan daha iyi bişey al
 
Lohengram

Lohengram

Üye
Arkadasım neden iş gormedın kı

Kardeşim yeni oyunlar artık eski oyunlara benzememeye başladı,daha kaliteli grafikler yani daha iyi sistem istiyorlar ve bu noktada Iphone 4 tekmeyi yiyiyor,zaten 512 mb ram ile nereye kadar gider o cihaz.Iphone 5 ise Iphone 4'ün tekrarı gibi sistem güçlendirilmiş yani sisteme yama yapılmış. :kotu: İki Iphone'da fiyatlarını hiç hakketmiyorlar üzerine bir elma logosu konunca fiyat iki katına çıkıyor.Mesela şuna bakın üzerinde LG logosu olan daha iyi bir cihaz İphone 4S'den daha ucuz :oke:

Edit:Ufacık ekran birde 4S'te parmağımı koyuyorum ekran kapanıyor.

Iphone 5 2000 TL'ye kadar çıkarken yine bir LG cihazı onun yarısı Apple logosu konunca sonuç ortada git araştır kardeşim daha iyi bir markadan daha iyi bir cihaz al
 
phasan

phasan

Üye
Kardeşim yeni oyunlar artık eski oyunlara benzememeye başladı,daha kaliteli grafikler yani daha iyi sistem istiyorlar ve bu noktada Iphone 4 tekmeyi yiyiyor,zaten 512 mb ram ile nereye kadar gider o cihaz.Iphone 5 ise Iphone 4'ün tekrarı gibi sistem güçlendirilmiş yani sisteme yama yapılmış. :kotu: İki Iphone'da fiyatlarını hiç hakketmiyorlar üzerine bir elma logosu konunca fiyat iki katına çıkıyor.Mesela şuna bakın üzerinde LG logosu olan daha iyi bir cihaz İphone 4S'den daha ucuz :oke:

Edit:Ufacık ekran birde 4S'te parmağımı koyuyorum ekran kapanıyor.

İphone 5 1gb sıstem stabıl

- - - Eklendi - - -

Kardeşim yeni oyunlar artık eski oyunlara benzememeye başladı,daha kaliteli grafikler yani daha iyi sistem istiyorlar ve bu noktada Iphone 4 tekmeyi yiyiyor,zaten 512 mb ram ile nereye kadar gider o cihaz.Iphone 5 ise Iphone 4'ün tekrarı gibi sistem güçlendirilmiş yani sisteme yama yapılmış. :kotu: İki Iphone'da fiyatlarını hiç hakketmiyorlar üzerine bir elma logosu konunca fiyat iki katına çıkıyor.Mesela şuna bakın üzerinde LG logosu olan daha iyi bir cihaz İphone 4S'den daha ucuz :oke:

Edit:Ufacık ekran birde 4S'te parmağımı koyuyorum ekran kapanıyor.

İphone 5 1gb sıstem stabıl

- - - Eklendi - - -

Kardeşim yeni oyunlar artık eski oyunlara benzememeye başladı,daha kaliteli grafikler yani daha iyi sistem istiyorlar ve bu noktada Iphone 4 tekmeyi yiyiyor,zaten 512 mb ram ile nereye kadar gider o cihaz.Iphone 5 ise Iphone 4'ün tekrarı gibi sistem güçlendirilmiş yani sisteme yama yapılmış. :kotu: İki Iphone'da fiyatlarını hiç hakketmiyorlar üzerine bir elma logosu konunca fiyat iki katına çıkıyor.Mesela şuna bakın üzerinde LG logosu olan daha iyi bir cihaz İphone 4S'den daha ucuz :oke:

Edit:Ufacık ekran birde 4S'te parmağımı koyuyorum ekran kapanıyor.

İphone 5 1gb sıstem stabıl
 
Lohengram

Lohengram

Üye
İphone 5 1gb sıstem stabıl

- - - Eklendi - - -



İphone 5 1gb sıstem stabıl

- - - Eklendi - - -



İphone 5 1gb sıstem stabıl

Stabil değil demiyoruz Iphone 5'e hak etmiyor o parayı :kotu:
 
phasan

phasan

Üye
Stabil değil demiyoruz Iphone 5'e hak etmiyor o parayı :kotu:

Ona kalırsa bu turkıyede hıç bır tel fazla para verılmez

- - - Eklendi - - -

Kardeşim yeni oyunlar artık eski oyunlara benzememeye başladı,daha kaliteli grafikler yani daha iyi sistem istiyorlar ve bu noktada Iphone 4 tekmeyi yiyiyor,zaten 512 mb ram ile nereye kadar gider o cihaz.Iphone 5 ise Iphone 4'ün tekrarı gibi sistem güçlendirilmiş yani sisteme yama yapılmış. :kotu: İki Iphone'da fiyatlarını hiç hakketmiyorlar üzerine bir elma logosu konunca fiyat iki katına çıkıyor.Mesela şuna bakın üzerinde LG logosu olan daha iyi bir cihaz İphone 4S'den daha ucuz :oke:

Edit:Ufacık ekran birde 4S'te parmağımı koyuyorum ekran kapanıyor.

İphone 5 1gb sıstem stabıl
 

Symbian Modder

Üye
İphone 4 öldü Iphone 5'te iş görmez her zaman Android'den yanayım hem daha ekonomik ve perfornmans canavarı telefonları var o fiyata :oke:

her zaman androidden yanasın ama ipad2 kullanıyosun bilader bu ne iş :D :oke:
 


Üst Alt