Iphone 3gs 06.15.00 New Bootrom Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alimurat85

Üye
    Konu Sahibi
Iphone 3gs 06.15.00 New Bootrom Yardım
Merhabalar ;
Iphone 3gs 06.15.00 new bootrom yurt dışından gelme telefonumu 4.1 jailbreakli ve untethered kullanıyorum.Fakat neredeyse tüm uygulamalar artık en düşük 4.3 versiyon istiyor yüklemek ve kullanmak için.Bu özelliklerle telefonum en fazla hangi versiyona yükseltilir ?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
 


altay666

altay666

Üye
İos 6.1 e yukseltebilirsin fakat simkilitli ise snowbroze ile custom dosya hazirlayip jb yapman lazim bilmiyorsan yardim edebilirim
 

akbaba61

Üye
arkadaşım aynı problem bendede var banada yardımcı olursan çok sevinirim güncelleme nasıl yapılır bi yardım lütfen telefonum iphone 3gs
 
altay666

altay666

Üye
arkadaşım aynı problem bendede var banada yardımcı olursan çok sevinirim güncelleme nasıl yapılır bi yardım lütfen telefonum iphone 3gs

Hangi versiyonlara shsh kaydin var ona gore yardim edeyim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt