alimurat85
Üye
Iphone 3gs 06.15.00 New Bootrom Yardım
Merhabalar ;
Iphone 3gs 06.15.00 new bootrom yurt dışından gelme telefonumu 4.1 jailbreakli ve untethered kullanıyorum.Fakat neredeyse tüm uygulamalar artık en düşük 4.3 versiyon istiyor yüklemek ve kullanmak için.Bu özelliklerle telefonum en fazla hangi versiyona yükseltilir ?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Iphone 3gs 06.15.00 new bootrom yurt dışından gelme telefonumu 4.1 jailbreakli ve untethered kullanıyorum.Fakat neredeyse tüm uygulamalar artık en düşük 4.3 versiyon istiyor yüklemek ve kullanmak için.Bu özelliklerle telefonum en fazla hangi versiyona yükseltilir ?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
