Haber iOS Beta Sürümleri

hocam 5s de acayip şarj yiyor 2 gün kullandım şarjlı kılıfım olmasına rağmen günü zor bitiriyordu akşam 9.3 e dönmek zorunda kaldım
 
Bende kurdum şuan ne yazdığımı göremedien yazıyorum Klavyede enteresan bir gariplik var Onun dışında stabil sürümü çok güzel olacak gibi geliyor
 
Beta 1 için telefonu sıfırlarsak bir çok sorunun giderildiği söyleniyormuş. İki türlüde deneyen var mı? Ben 3 uygulamayı arka planda açınca 4.sünde ne olursa olsun yarı rest tarzı atıyor. Beta tabi bunların olması normal şaşırmadım. Public beta'ya az kaldı bakalım o nasıl olacak.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ben sıfırladım ama fark göremedim hocam
 
Tepkiler: teknolojibaronu

sLeepLe

Üye
dün gece yükledim bazı kasıntıları var diye sabah 9.3.2 e geri döndüm yeni beta mı çıktı şimdi
 

0343434

Üye
İlk betanın bazı noktalarda çok problemli olması nedeniyle tekrar 9.3.2'yr geçmiştim. Ancak beta 2 1'den kat kat daha iyi bir sürüm olmuş.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Tepkiler: İp5furkan
Uygulamadan atma durumu var mı hocam. Mesela tapatalk. Safari'den bile atıyor. Ve mesela foruma safari ile girip konuya cevap yazarken en aşağı iniyor. Bunlara bir göz atar mısın hocam
 
Tepkiler: teknolojibaronu
Valla şuan yazıyorum hocam safariden. Aşağı atmıyor. Uygulamadan atmıyor. Kat be kat daha iyi olmuş. Giderek ümitleniyorum.
 

0343434

Üye
Sizde haber uygulamalarında detayların yüklenmeme sıkıntısı var mı iOS 10'da? Haberin içine giriliyor ama sadece başlık ve reklam gözüküyor


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

0343434

Üye
iOS 10 Public Betası bugün gün içinde bir saatte yayınlanacakmış arkadaşlar.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Tepkiler: . . . EmreG . . .
Beta 2 efsane. 1 E göre felaket derece de iyi. Bozmadan final gelirse yaşadık


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

sLeepLe

Üye
vay arkadaş ben 9.3.2 e döndüm beta 2 çok iyi diyolar ama kendimi tutucam adam akıllı normal sürümü çıksın öyle yüklerim
 
Sittinsene 9.3.2 veya 9.x.x sürümlerine dönmem. iOS 9 da olmayan stabilize var iOS 10 da. iOS 10un şuan ki tek bugu Wp den çift tık yapıp çıkarkenki donması. Oda 2-3 sn. Sonra düzeliyor. Yani benim gördüğüm en büyük bug bu


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Beyler şu an public betadan yazıyorum. Daha yeni yükledim. Deneyimlerimi aktaracağım
 
Pil konusunda iyi gibi. Full şarj ettim ve kullanım 34 dakika, beklemede 48 dakika ve hâlâ %100. Ama bu yorumu yazarken en aşağı inmiyor. Yazıyı silerken iniyor sadece. Yanlış yazdım ve silmek istedim. En aşağı atıyor. Onun dışında bir sıkıntı yok gibi şu an
Aşağı atma olayını sadece bu sitede yapıyor. Onu da belirteyim
Edit: atma olayını sadece bu sitede değil, tüm sitelerde yapıyor. Ve sadece silme tuşunda değil klavyedeki bazı özel karakterlerde de yapıyor. Mesela iki nokta üst üste koyduğumda aşağı attı
 

Peki stabilite?


iPhone ile uygulamasından gönderildi.