Ios 7 Den Memnunmusunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

Joker.

Joker.

Üye
bende 4 s aldım bunun uygulamalarını nerden bulurum...yada ses kayıt programı tlf da konusurken falAN
App Store ile uygulama indirebilirsiniz , ses kaydı için sesli notlar var zaten ama arama esnasında kaydı bilmiyorum
 


manolyam63

manolyam63

Üye
tskler...bana ses kayıt progrmı lazım arkadaslar...
 
ressam58

ressam58

Üye
tekrar jailbreak beklenecek çare yok...
 
manolyam63

manolyam63

Üye
nasıl oluyor jailbreak bunu ayrıntılı anlatsan.............
 
zaferozkan

zaferozkan

Üye
Olmayan bişeyi nasıl anlatın henüz çıkmadı
 

furkan4045

Üye
iphone 5 de bile sıkıntı çıkarıyor bazı yerlerde (real racing 3 de takılmalar var,asphalt 8 de de aynı şekil) ya adam akıllı bi güncellemeyle stabil olsun yada geri imzalar açılsın.
 


Üst Alt