İos 7 18 eylulde yanyınlanacak

Sponsorlu Bağlantılar



t730sh

t730sh

Üye
nasıl bir zihniyet bu anlamdım gitti. yani lumia renkli diye hiçbir firma renkli ürün yapamıcakmı lan renkler onlara özgü birşey degil ki. adamlar istedigini yapar. özentiymiş güya. pehhh külahıma anlatın

geri kafalılıkta gelinen son nokt budur..
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
darkleader

darkleader

Üye
nasıl bir zihniyet bu anlamdım gitti. yani lumia renkli diye hiçbir firma renkli ürün yapamıcakmı lan renkler onlara özgü birşey degil ki. adamlar istedigini yapar. özentiymiş güya. pehhh külahıma anlatın

geri kafalılıkta gelinen son nokt budur..
Dostum tepkini anlıyor ve hak veriyorum ama seçtiğin kelimeler biraz ağır olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: ozakin70 ve fk555897
ozakin70

ozakin70

Üye
Neyse şu ayın 18 i gelsin deneriz ipadde ben android görselliğinde ios stabilitesinde bir os istiyordum Cony abimiz tam istedigim sekilde tasarlamiş;D
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
su kotuleyenler o iphone 5c 1000-1300 lira bakayim hangisi android alacak akillari iphonede cepleri yetmediginden b.k atiyorlar
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
e çok güzel o zaman. 1 hafta bile kalmadı.
 


Üst Alt