İnternetten Nokia 701 Almak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İnternetten Nokia 701 Almak
arkadaşlar buradan bu telefonu alıcam ama herhangi bir sorun çıkar mı sahte felan olarak bi görüşlerinizi almak isterim ?
 

versino2

Üye
hiç bi sorun olmaz.babamın benim kuzenimin telefonları hep internetten aldım.bak ben burdan aldım
 

asigsasi

Üye
arkadaşlar buradan bu telefonu alıcam ama herhangi bir sorun çıkar mı sahte felan olarak bi görüşlerinizi almak isterim ?

aman sakin alma asla alma özellikle hızlıal dan kesinlikle alma 15 gün önce aldık telefonun orjinal dosyaları yok Ovi mağaza video ve görüntü düzenleyici yok 2. el telefonları paketleyip satıyorlar geri iade yaptım tam 15 gün sürdü ve yine kargo nun parası bana kaldı 20 tl ile bu işten zor yırtım ve gidip normal bi telefoncudan 825 tl ye aldım bu bana ders oldu
 

[ENGİN]

Üye
100 tl az vereyim diye böyle şeylere bulaşmamak lazım sonra bir sorun çıkınca da başınıza çorap örerler dikkatli olun.
 

doctorrr

Üye
şimdiden hayırlı olsun kardeşim
 
    Konu Sahibi
Neyse bakıcaz artık korktum şimdi
 
Gold Bilgisayarla Çalışıyor O Site Sorun Olmaz Hayırlı Olsun
 

asigsasi

Üye
site sorunlu değil zaten sattıkları ürün sorunlu
 
    Konu Sahibi
neyse ben en iyisi bayilerden alayım riske girmemek lazım..
 

theseusx

Üye
Böyle durumlarda arama motorlarına firmanın ismi ve şikayetleri diye arattır, şikayet sitelerine bak oralarda hangi şikayetlerinde yoğunluk var en azından bir fikir edinirsin kendince. Tabi ki hiçbir şeyin garantisi yok ama içindeki şüphe azalır.
 

duman61

Üye
Alırsan hepsiburada dan al orasıda sağlam
 
Tepkiler: noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
hepsiburada en iyisi orjina ürün tam garantili ithal fima değil disburitör garantili kvk sıkıntı olmaz
 
Tepkiler: duman61

asigsasi

Üye
şu anki fiyatı 810 tl ye düşmüş kvk lı 10 tl için değermi sence
 

KayraBey

Üye
Hepsiburada beni hiç yarı yolda bırakmadı
 
    Konu Sahibi
sony xperia pro var parasına göre çok iyi bi telefon fiyatı 1100-1200 tl civarı ama benim o kadar sermayem yok o yüzden en uygun telefon olarak bunu buldum.. ayrıca nokia iyidir sadece cimrilik yapıyo bu da büyümesini engelliyor..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...