İnternet Telefonları Teklifleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ilo53

ilo53

Üye
    Konu Sahibi
İnternet Telefonları Teklifleri
Cep telefonu Turkcell’den alınır!
İnternet paketinizi ve telefonunuzu kendiniz seçin, Turkcell’den daha fazla özgürlüğün, daha fazla hayatın keyfini çıkarın!


Genel
Cep telefonu Turkcell’den alınır!

İnternet paketinizi ve telefonunuzu kendiniz seçin, Turkcell’den daha fazla Özgürlüğün, daha fazla Hayatın keyfini çıkarın!


Teklifler 31 Aralık 2011 tarihine kadar geçerlidir.

Ücretlendirme
Kontratlı teklifler: Tekliflere, seçilen telefon modeli ve 250 MB internet paketi dahildir.
Cihaz Modeli
24 AY
12 AY
NOKIA E5
37 TL
61 TL​
250 MB
internet
paketi ile
birlikte
HTC WILDFIRE
41 TL​
68 TL​
NOKIA X6
44 TL​
73 TL​
NOKIA E72
45 TL​
76 TL​
NOKIA C7
49 TL​
84 TL​
NOKIA N8
57 TL​
99 TL​
Dileyen abonelerimiz belirtilen taksitlere ayda 10 TL ek ücret ödeyerek 1 GB internet paketine veya 19 TL ek ücretle 4 GB internet paketine sahip olabilecektir.
Fiyatlara tüm vergiler dahildir. (KDV ve ÖİV)
Kontratsız Teklifler: Peşin alınan cep telefonlarında da Turkcell Avantajı devam ediyor!
Müşterilerimiz aşağıdaki cep telefonlarından herhangi birini peşin aldıklarında 3G’li Cep Telefonu kampanyamızdan yararlanabilirler. Kampanyaya dahil olan modellerin tavsiye edilen son kullanıcı satış fiyatları aşağıda yer almaktadır.
NOKIA E5
291 €​
HTC WILDFIRE
445 USD​
NOKIA X6
725 TL​
NOKIA E72
375 €​
NOKIA C7
424 €​
NOKIA N8
499 €​
Tavsiye edilen son kullanıcı fiyatları Euro ve USD olarak belirtilen modeller için, satışın gerçekleştiği tarihteki Merkez Bankası döviz kuru temel alınarak, TL karşılığı hesaplanacaktır. Fiyatlara KDV dahildir.

Kullanım
Kampanya kapsamında bireysel abonelere sunulan paket tutarına abonenin seçtiği telefon modeli ve aylık internet paket bedeli dahildir.

Abonenin seçtiği internet paket bedelini aşan kullanımlar KDV ve ÖİV dahil 0,000049 TL/KB paket aşım ücreti üzerinden ücretlendirilir.

Data hakları üçüncü şahıslara transfer edilemez, ilgili ayda kalan miktarlar bir sonraki aya devretmez.
Katılım
Ödenmemiş faturası bulunmayan, 12 aydan uzun süredir Turkcell faturalı hatta sahip ve son 6 ay fatura toplamı 250 TL ve üstü olan bireysel faturalı aboneler katılabilir.

Sık Sorular
Internet Telefonu Kampanyasına katılmak için, ne yapmalıyım?

ya da anlaşmalı zincir mağazalara giderek talepte bulunmalısınız.
Kampanya kapsamında verilen cihazlar nasıl teslim edilecek?

Kampanya sözleşmesi imzaladıktan sonra, cihazınız size Turkcell İletişim Merkezleri’nden yada anlaşmalı zincir mağazalardan teslim edilir.
İnternet paketini hemen kullanabilir miyim?

Kontratlı kampanyadaki, seçtiğiniz internet paketinizi kampanya tanımlaması yapılır yapılmaz, kullanabilirsiniz.
Data hatları Internet Telefonu kampanyasından yararlanabiliyor mu?

Data hatları kampanyadan yararlanamıyor.
İnternet paketi aboneliğim var, Internet Telefonu kampanyasından yararlanabilir miyim?

Mevcut internet paketiniz varsa kampanyadan yararlanmak için, önceki aboneliğinizi iptal etmelisiniz. Aboneliğinizi iptal ettirdikten sonra, internet telefonu kampanyasına katılabilirsiniz.
Numara değişikliği yaptığımda kampanya devam eder mi?

Evet, devam eder.
Numaramı devrettiğimde kampanya devam eder mi?

Devir işleminden sonra kampanyanız devam etmez.
Kampanya devam ederken SIM kart değişikliği yapabilir miyim?

SIM kart değişiklği yapılabilir.
Kampanya devam ederken ödeme tipi değişikliği yapılabilir mi?

Ödeme tipi değişikliği yapılamaz.
Kontratlı kampanyadan alınan paketin iptali durumunda cayma bedeli nasıl hesaplanır?

Taahhütnamede belirtilen yükümlülüklere kısmen veya tamamen uyulmaması durumunda ve/veya seçilen paketin süresi sona ermeden kampanyadan ayrılmak istenmesi durumunda ve/veya taahhütnamede belirtilen her bir mobil hattı başka bir mobil operatöre taşındığı durumda söz konusu aykırılığın gerçekleştirildiği aydan itibaren taahhüt süresi bitimine kadar ödenmesi gereken vergiler dahil kalan cihaz taksitleri toplamı Mobil hizmet faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.

Ayrıca kullanılan döneme ait Turkcell hizmetinde (İnternet paketi) sağlanmış olan indirim toplamının cezai şart olarak Mobil hizmet faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.
Kampanyanın iptali ya da cayma durumunda kampanyada alınan cihazların geri verilmesi gerekiyor mu?

Kontratlı kampanyanın iptali durumunda cihazların iade edilmesine gerek yoktur.
Kampanyalarını iptal ederek, ayrılan bireysel müşteriler tekrar kampanyadan yararlanabilir mi?

Kontratlı kampanyalarını iptal eden kullanıcılar, dilerlerse kampanyadan bir kereye mahsus olmak üzere tekrar yararlanabilirler.
Kampanyaya katılan hattımla, kampanya süresi dolduktan sonra tekrar kampanyadan yararlanabilir miyim?

Evet, yararlanabilirsiniz.

Paket Değişikliğiyle İlgili Sıkça Sorulan Sorular:



Paket değiştirme işleminin nereden yapabilirim?

Sadece CC’dan yapılır. Bayiden mevcut paketi iptal edilerek yeni sözleşme yapılan manuel süreç sona ermiştir. Arayan abonelerin bu işlem için bayiye yönlendirilmemesi gerekmektedir.
Paket değiştirme işlemini kaç defa yapabilirim?

üst pakete geçme hakkınız sınırsızdır, alt pakete sadece 1 defa geçme hakkınız bulunmaktadır.
Üst pakete geçtim (1 GB tan 4 GB’a). Aynı anda hem 1GB’ ın hem 4GB’ın fiyatı faturama yansıtılır mı?

Hayır, geçiş anında sadece ilk paketinizin ücreti yansıyacaktır. Geçiş yaptığınız pakete ait ilk kullanım bedeli alınmayacaktır. Dolayısıyla, sadece geçiş yaptığınız ay için geçerli olmak üzere, geçiş yaptığınız ay 1GB + 4GB = 5 GB kullanım yapıp, 1GB bedeli ödeyeceksiniz.
Alt pakete geçtim (4GB tan 1 GB a) Aynı anda hem 1GB’ ın hem 4GB’ın fiyatı faturama yansıtılır mı?

Aynı mantık geçerlidir, geçiş anında sadece ilk paketinizin ücreti yansıyacaktır. Geçiş yaptığınız pakete ait ilk kullanım bedeli alınmayacaktır. Dolayısıyla, sadece geçiş yaptığınız ay için geçerli olmak üzere, geçiş yaptığınız ay 1GB + 4GB = 5 GB kullanım yapıp, 4GB bedeli ödeyeceksiniz.
Üst pakete geçtim ama alt pakete yeniden dönmek istiyorum, mümkün müdür?

Evet, sadece 1 defa alt pakete geçme hakkınız bulunmaktadır, üst pakete geçme hakkınız sınırsızdır.
Geçişim anında mı olacak, yoksa fatura dönemini mi bekleyeceğim?

Geçişiniz anında olacak, fatura dönemini beklemenize gerek yok.
Paketimi değiştirirsem sözleşmemin süresi değişir mi?

Hayır, sözleşme süresi değişmez, aynı şekilde devam eder, kampanyanız sözleşmede belirtilen zamanda sonlanır. Sadece paketiniz ve paket ücretiniz değişir.
Paket değiştirirken yeniden sözleşme imzalamam gerekiyor mu?

Hayır, sözleşme imzalamaya gerek yok, işlem CC’dan hat sahibinin onayı ile yapılacaktır.
Upgrade/downgrade işlemi hangi ekrandan yapılır?

TEA Ekranlarda ‘sozlesmelı Kampanyalar guncelleme’ kırlımından upgrade/downgrade yapılır. Ekran görüntüsü ekli dökümanlarda yer almaktadır.
Cihaz kampanyasına katılımımın ilk 1. Ayı henüz dolmadı. Üst pakete geçebilir miyim?

Hayır, ilk ay üst pakete geçiş işlemi yapılamaz, paket değiştirebilmeniz için en az 1 ay geçmesi gerekmektedir.
Bir defa paket değiştirdim, aynı ay içerisinde 2. Kez üst/alt pakete geçebilir miyim?

Hayır, aynı ay içerisinde tek 1 kez paket değişikliği yapabilirsiniz. Tekrar paket değiştirmek için 1 ay geçmesi gerekmektedir.
Paket değiştirme işleminde yeni bir cihaz verilecek midir?

Hayır, sadece mevcut internet paketi değiştirilecektir.
Paket değişikliği yaparsam kampanyamın iptal olması durumunda faturama yansıyacak olan cayma bedeli nasıl hesaplanacak?

Cayma bedeli, o dönemde kullanılan paket esas alınarak hesaplanacaktır. Örnek olarak, 1GB’lık Paketten 4GB’lık Pakete 3. Ayda geçildiği durumda, ilk 3 ay için cezai şart hesaplaması 1GB kapsamında sağlanan faydaya göre, kalan aylar için ise 4GB kapsamında sağlanan faydaya göre yapılacaktır .
12 aylık sözleşmem var, 24 aylık sözleşmeye geçebilir miyim?

Hayır geçemezsiniz.
250 MB’lık paketim var, 4 GB’a geçebilir miyim?

Evet, geçebilirsiniz
Açık fatura olduğunda değişiklik yapılabilir mi?

Hayır. Kontratlı internet telefonu kampanya katılım kriterlerinin karşılanması gereklidir.
17. Paket değişikliğinde müşteriye bilgilendirme SMS'i gider mi?

Evet. Cihaz İle ilgili Sık Sorulan Sorular:


Kampanyada seçtiğim telefonda sorun yaşanması durumunda ne yapılmalıdır?

Cihazınızı en kısa sürede yetkili bir teknik servise götürmelisiniz.

Cihaz garanti kapsamında, tamir edilecektir. (KVK ve Genpa Teknik Servis)
Cihazınızı garanti kapsamındayken servise götürdüğünüzde herhangi bir ücret ödemezsiniz. Garanti kapsamı dışındaki, kullanıcı hatasından kaynaklanan arızalarda ise Yetkili Teknik Servis’in belirleyeceği tutarı ödemelisiniz.

Kampanya kapsamında aldığınız cihaz, satış noktasında arızalı çıktığı takdirde yenisi ile değiştirilir. Satış sonrası arızalı çıktığı takdirde ise 15 gün içinde cihazı aldığınız elden teslim etmelisiniz. cihazı yetkili teknik servise gönderecek, teknik servisin testi neticesinde cihazın arızasının donanımsal olduğu onaylanırsa, servis tarafından yeni bir cihaz gönderilecektir. size cihazının geldiğini haber verip yeni cihazı size elden teslim etmelidir. Bu bekleme süreci maksimum 4 hafta sürer. Bu bekleme döneminde faturanıza paket bedeli yansımaya devam edecektir. Aldığım cihazı kaybettim/çaldırdım. İlgili GSM hattıma fatura yansımaya devam eder mi?

Evet, cihazı kaybetseniz bile kampanya süresi sonuna kadar, faturanıza kontrat bedeli yansımaya devam edecektir
Cihazın Teknik Özellikleri:
 
  • Beğen
Tepkiler: Karahasan


ilker8888

Üye
ya herşey iyi hoş güzel de benim 3 aylık faturam 260 tl 3 aydır kullanıyorum faturalı hat. 12 ay dolmamış diye vermiyolar. saçmalık ya
 

ismail filiz

Üye
nokia n8 kampayasında yararlanmak istiyorum dün 3 tane türkcell iletişim merkezine gittim ellerinde cihaz olmadğını söylediler istanbulda hangi türkcell iletişim merkeznde n8 bulabilirim cvplarnınz için şimdiden t.ederim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

yeumyang
Cevap
0
Görüntüleme
1K
yeumyang
yeumyang
Cevap
0
Görüntüleme
614
yeumyang
yeumyang
Cevap
0
Görüntüleme
404
yeumyang
yakup6203
Cevap
11
Görüntüleme
1K
yakup6203


Üst Alt