ben guveniyorum kullaniyorum, gayet guvenli bisey, bu gunlerde buyuk olan dolandiriciliklardan birisi telefon bankaciligi, mesela bi cete geliyo icerden birini buluyo, call centre'da calisan birini ya uyesi oluyo cetenin ya da tehditle yaptiriliyo, icerden adamin adini soyadini vs vs vs hesap nosunu veriyo bu kisilere, bunlarda o ksiymis gibi bankayi arayip para transfer ediyolar...bende boyle bi cete dusunuyom uyelik formu icin alttaki linki takip edin
saka bi yana net alisverisi sitenin guvenli oldugunu biliyosan, veya paypal araciligi ile falansada guvenli oluyo, internet bankaciligida gayet guvenli... hele bizim peder gayet memnun... insan yaslandikca tembellesiyo