Tavsiye Intel Gma Hd Max. 1696 Mb ...bi Bakarmisiniz???

Sponsorlu Bağlantılar

orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
Intel Gma Hd Max. 1696 Mb ...bi Bakarmisiniz???
Intel GMA HD Max. 1696 MB
selam,arkadaslar bu ekran kartiyla pes 2014,need for speed 2012,gta4,cal of duty black ops,battfield,resident evil5 gibi oyunlari oynaya bilirmiyim?
Intel GMA HD Max. 1696 MB
 


Uhops

Uhops

Üye
İntel HD 4000 bile pes14 ve üstü açmıyor. Bu hiç açmaz gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
Uhops

Uhops

Üye
Ekran kartının mb miktarından daha önemli özellikleri var. Ben HD4000 ile pes13 açmaya çalıştım açmadı. 1700küsür mb.
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
call of black of ve need for speed 2012 i oynarsın orta ayarda ben oynuyodum ya hd4000 ile :D orta ayarda :D
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
valla ne desem yalan olur dene kardeşim bilmiyorum pesi :D
 
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
valla ne desem yalan olur dene kardeşim bilmiyorum pesi :D
Ya bunu bana hediye olarak verdiler,yani anlicaginiz cebimden verip almadim :D ama sizce bunu satipta daha iyisini alsam mi? yoksa idare eder mi?
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
kardeşim harici ekran kartı yokki laptopta sen bunu oyun oynamak için aldıysan hemen geri ver 1000 tl ye iyi bir masaüstü oyun pc si toplayabilirsin
 
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim harici ekran kartı yokki laptopta sen bunu oyun oynamak için aldıysan hemen geri ver 1000 tl ye iyi bir masaüstü oyun pc si toplayabilirsin
Peki 1000 tl ye bildigin bir laptop varmi oyun oynaya bilecegim harici ekran kartli ve mumkunse HP olsun)
 
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim harici ekran kartı yokki laptopta sen bunu oyun oynamak için aldıysan hemen geri ver 1000 tl ye iyi bir masaüstü oyun pc si toplayabilirsin
Peki 1000 tl ye bildigin bir laptop varmi oyun oynaya bilecegim harici ekran kartli ve mumkunse HP olsun)
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
hp çok çabuk ve aşırı ısınıyor kardeşim ama
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
kardeşim çok düşük ekran kartı :/
 
istisna97

istisna97

Üye
Kart 64 bit bence söylediklerini açmaz

@darlmaster abi bi el at :)
 


Üst Alt