seninki aşırı yavaşmış

güzelmiş bu..Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Buda benimki![]()
çok memnunum walla herhangi bir videoda bir kere bile donma yaşamıyorumgüzelmiş bu..
valla ben hiç memnun değilim video izleyemiyorum bile ama ne yapalın en iyisi bu...çok memnunum walla herhangi bir videoda bir kere bile donma yaşamıyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Aslinda 32 000 lik internet kullaniyorum ama birkismini alamiyorum.. Kablolardan kaynaklanan bir sorunmus galiba..

seninki gene iyi ben ne yapayım 0.05 Mb/sLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu iyi mi..?
1024 e göre tabiii
cevaplardaki rakamları görünce moralim biraz bozuldu da...

