insan!!! (ne kadar insan demek...)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ĄRMOЙİ

ĄRMOЙİ

Üye
insan!!! (ne kadar insan demek...)
Sizce insanlar niçin insan olmaktan çıkmak için bu kadar çaba sarfeder?






 


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Herkes özgürdür, bu onların seçimidir, biz karışamayız :)
 
ĄRMOЙİ

ĄRMOЙİ

Üye
Özgürlük insanları insanlıktan çıkarıyorsa kusura bakmayın ama ben özgürlük denen şeye karşıyım!
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Özgürlük insanları insanlıktan çıkarıyorsa kusura bakmayın ama ben özgürlük denen şeye karşıyım!

Bu da senin seçimin, buna da onlar karışamaz :)
Kimse 'Ayşe Teyze ne der, Ahmet Amcanin yüzüne nasıl bakarız' diye düşünerek hareket etmek zorunda değil :oke:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hani nerde ben insan filan göremedim:hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:hmmm
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Özgürlük güzeldir ,
İnsan özgürdür ,
O halde insan güzeldir. :hmmm
 
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
yorum yok gülüp geçiyorum :ehe
 
ĄRMOЙİ

ĄRMOЙİ

Üye
"Özgürlük" gibi kutsal bir kelime bu ve bunun gibi insancıkların büründükleri saçma sapan hallere normalmiş görüntüsü kazandırmak için kesinlikle kullanılmamalı..."Sanane, ne yaparsa yapar..." anlayışı bunlar gibi daha milyonlarca iğrenç karenin doğmasına ortam hazırladı.Emin olun ne Ahmet amcanın ne de Ayşe teyzenin umrunda, bu gibilerin onların sözlerini kaale alıp almamaları...Umrunda olunan şey bu gibilerin her ortamda yerilmesi ki bunlar gibi olmaya yeltenenlerin yaptıklarının ne kadar saçma olduğunu iğrenilesi bir durum olduğunu anlamaları ve daha da bu gibi insancıkların türememesi.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hâlâ anlatamadım, sana göre iğrenç olabilir, toplumda iyi olarak görülmeyebilir ama bu onun tercihidir, bunu kimse sorgulayamaz, kimse karışamaz ...
 
ĄRMOЙİ

ĄRMOЙİ

Üye
"Özgürlük" gibi kutsal bir kelime bu ve bunun gibi insancıkların büründükleri saçma sapan hallere normalmiş görüntüsü kazandırmak için kesinlikle kullanılmamalı..."Sanane, ne yaparsa yapar..." anlayışı bunlar gibi daha milyonlarca iğrenç karenin doğmasına ortam hazırladı.Emin olun ne Ahmet amcanın ne de Ayşe teyzenin umrunda, bu gibilerin onların sözlerini kaale alıp almamaları...Umrunda olunan şey bu gibilerin her ortamda yerilmesi ki bunlar gibi olmaya yeltenenlerin yaptıklarının ne kadar saçma olduğunu iğrenilesi bir durum olduğunu anlamaları ve daha da bu gibi insancıkların türememesi.

:locked:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Doğru...
Piercinglerin Sınırlandırılması Hakkında Kanun çıkartılsııııın!..
Madde biiiir: Yüzüne 5ten fazla piercing yaptıranlara 40 kırbaç atılaaa!..
Madde ikiiii: Aynı anda tek kulağına 5ten fazla küpe takanlar falakaya yatırılaaa!..
Madde üüüç: Vücudundaki toplam delik sayısı (doğal delikler dahil) 20'yi aşan köpek balıklarına yem olaaaa!..
Madde döört: Hem dövme, hem küpe, hem piercing hem de halhal takanların Allah belasını vereeee!..

Neyse... Dua edelim de şu anda azınlıklar. Ya bunlar ürer, çoğalır da çoğunluk olursa?..
Ya bizlerin şu anda yaptığı gibi "öteki"ni aşağılamaya ve onları ortadan kaldırma propagandası yapmaya başlarsa?.. Ya bizim "piercing takmama" özgürlüğümüze karşı dururlarsa?..

Düşünsenize Enes önde koşuyor ayakları totosuna vura vura, 20-30 piercingli kovalıyor bunu; yakaladıkları gibi orasını burasını delecekler...
Koş Enes koş!.. Kaç!.. Deldirme postu!..
 
Pure Life

Pure Life

Üye
Doğru...
Piercinglerin Sınırlandırılması Hakkında Kanun çıkartılsııııın!..
Madde biiiir: Yüzüne 5ten fazla piercing yaptıranlara 40 kırbaç atılaaa!..
Madde ikiiii: Aynı anda tek kulağına 5ten fazla küpe takanlar falakaya yatırılaaa!..
Madde üüüç: Vücudundaki toplam delik sayısı (doğal delikler dahil) 20'yi aşan köpek balıklarına yem olaaaa!..
Madde döört: Hem dövme, hem küpe, hem piercing hem de halhal takanların Allah belasını vereeee!..

Neyse... Dua edelim de şu anda azınlıklar. Ya bunlar ürer, çoğalır da çoğunluk olursa?..
Ya bizlerin şu anda yaptığı gibi "öteki"ni aşağılamaya ve onları ortadan kaldırma propagandası yapmaya başlarsa?.. Ya bizim "piercing takmama" özgürlüğümüze karşı dururlarsa?..

Düşünsenize Enes önde koşuyor ayakları totosuna vura vura, 20-30 piercingli kovalıyor bunu; yakaladıkları gibi orasını burasını delecekler...
Koş Enes koş!.. Kaç!.. Deldirme postu!..

Bu mantık bana bir yerden tanıdık geldi:hmmm
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Bende bu tür görüntülere Karşıyım sessiz düşünürüm genelde içimden tasvip etmem sesli düşündüğüm vakit kişiye neden böylesin diyemem...
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Kimse bir başkasına zarar vermediği müddetçe ya da başkasının özgürlüğünü kısıtlamadığı sürece istediğini yapmakta serbesttir.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Doğru...
Piercinglerin Sınırlandırılması Hakkında Kanun çıkartılsııııın!..
Madde biiiir: Yüzüne 5ten fazla piercing yaptıranlara 40 kırbaç atılaaa!..
Madde ikiiii: Aynı anda tek kulağına 5ten fazla küpe takanlar falakaya yatırılaaa!..
Madde üüüç: Vücudundaki toplam delik sayısı (doğal delikler dahil) 20'yi aşan köpek balıklarına yem olaaaa!..
Madde döört: Hem dövme, hem küpe, hem piercing hem de halhal takanların Allah belasını vereeee!..

Neyse... Dua edelim de şu anda azınlıklar. Ya bunlar ürer, çoğalır da çoğunluk olursa?..
Ya bizlerin şu anda yaptığı gibi "öteki"ni aşağılamaya ve onları ortadan kaldırma propagandası yapmaya başlarsa?.. Ya bizim "piercing takmama" özgürlüğümüze karşı dururlarsa?..

Düşünsenize Enes önde koşuyor ayakları totosuna vura vura, 20-30 piercingli kovalıyor bunu; yakaladıkları gibi orasını burasını delecekler...
Koş Enes koş!.. Kaç!.. Deldirme postu!..

Kimse beni delemez, delersem ben delerim :)

Kimse bir başkasına zarar vermediği müddetçe ya da başkasının özgürlüğünü kısıtlamadığı sürece istediğini yapmakta serbesttir.

İşte budur :oke:
 
Necmati

Necmati

Üye
insan mı insan mı ???? :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt