Özgürlük insanları insanlıktan çıkarıyorsa kusura bakmayın ama ben özgürlük denen şeye karşıyım!


Özgürlük insanları insanlıktan çıkarıyorsa kusura bakmayın ama ben özgürlük denen şeye karşıyım!


Özgürlük insanları insanlıktan çıkarıyorsa kusura bakmayın ama ben özgürlük denen şeye karşıyım!
"Özgürlük" gibi kutsal bir kelime bu ve bunun gibi insancıkların büründükleri saçma sapan hallere normalmiş görüntüsü kazandırmak için kesinlikle kullanılmamalı..."Sanane, ne yaparsa yapar..." anlayışı bunlar gibi daha milyonlarca iğrenç karenin doğmasına ortam hazırladı.Emin olun ne Ahmet amcanın ne de Ayşe teyzenin umrunda, bu gibilerin onların sözlerini kaale alıp almamaları...Umrunda olunan şey bu gibilerin her ortamda yerilmesi ki bunlar gibi olmaya yeltenenlerin yaptıklarının ne kadar saçma olduğunu iğrenilesi bir durum olduğunu anlamaları ve daha da bu gibi insancıkların türememesi.

Doğru...
Piercinglerin Sınırlandırılması Hakkında Kanun çıkartılsııııın!..
Madde biiiir: Yüzüne 5ten fazla piercing yaptıranlara 40 kırbaç atılaaa!..
Madde ikiiii: Aynı anda tek kulağına 5ten fazla küpe takanlar falakaya yatırılaaa!..
Madde üüüç: Vücudundaki toplam delik sayısı (doğal delikler dahil) 20'yi aşan köpek balıklarına yem olaaaa!..
Madde döört: Hem dövme, hem küpe, hem piercing hem de halhal takanların Allah belasını vereeee!..
Neyse... Dua edelim de şu anda azınlıklar. Ya bunlar ürer, çoğalır da çoğunluk olursa?..
Ya bizlerin şu anda yaptığı gibi "öteki"ni aşağılamaya ve onları ortadan kaldırma propagandası yapmaya başlarsa?.. Ya bizim "piercing takmama" özgürlüğümüze karşı dururlarsa?..
Düşünsenize Enes önde koşuyor ayakları totosuna vura vura, 20-30 piercingli kovalıyor bunu; yakaladıkları gibi orasını burasını delecekler...
Koş Enes koş!.. Kaç!.. Deldirme postu!..

Doğru...
Piercinglerin Sınırlandırılması Hakkında Kanun çıkartılsııııın!..
Madde biiiir: Yüzüne 5ten fazla piercing yaptıranlara 40 kırbaç atılaaa!..
Madde ikiiii: Aynı anda tek kulağına 5ten fazla küpe takanlar falakaya yatırılaaa!..
Madde üüüç: Vücudundaki toplam delik sayısı (doğal delikler dahil) 20'yi aşan köpek balıklarına yem olaaaa!..
Madde döört: Hem dövme, hem küpe, hem piercing hem de halhal takanların Allah belasını vereeee!..
Neyse... Dua edelim de şu anda azınlıklar. Ya bunlar ürer, çoğalır da çoğunluk olursa?..
Ya bizlerin şu anda yaptığı gibi "öteki"ni aşağılamaya ve onları ortadan kaldırma propagandası yapmaya başlarsa?.. Ya bizim "piercing takmama" özgürlüğümüze karşı dururlarsa?..
Düşünsenize Enes önde koşuyor ayakları totosuna vura vura, 20-30 piercingli kovalıyor bunu; yakaladıkları gibi orasını burasını delecekler...
Koş Enes koş!.. Kaç!.. Deldirme postu!..
Kimse bir başkasına zarar vermediği müddetçe ya da başkasının özgürlüğünü kısıtlamadığı sürece istediğini yapmakta serbesttir.

