Aksiyon [Imanli Studios] Flappy Bird v2.00 Symbian^3 (fixed)

Sponsorlu Bağlantılar

worldcafe

Üye
elinize sağlık çok güzel olmus yanlız ufak bi hatası var oyun biraz yavaş bu sorunuda çözebilirseniz tam olucak .)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


Emre

Üye
Oyunu Google Play Kaldırmışlar Biz yapsak'ta bir işe Yaramaz ;)Star Buttonu Eklendi OYUN DÜZENE Sokuldu ;)
NoT Oyunu Oynarken sol Cift Tıklayıp Tıklayıp Oynayacaksın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
tupyupp

tupyupp

Üye
bu Niye ucmuyor :( basıyorum basıyorum olmuyor
 
OG_Ömer

OG_Ömer

Üye
Kardeşim emre aktaş . Her şey çok güzel sadece biraz daha uzakta olursa iyi olur boyutu küçülürse yani birde kuş biraz daha hızlı olsa oyun cok coı benziycek ve cok güzel olacak
 

Emre

Üye
bu Niye ucmuyor :( basıyorum basıyorum olmuyor
@tupyupp Oyun'dan Kaynaklanıyor Yapımcısı ile görüş ;) sola BassssBen Sadece Oyunu geliştirme Yapıyorum
Kardeşim emre aktaş . Her şey çok güzel sadece biraz daha uzakta olursa iyi olur boyutu küçülürse yani birde kuş biraz daha hızlı olsa oyun cok coı benziycek ve cok güzel olacak
deniyorum Teşekkürler
 
OG_Ömer

OG_Ömer

Üye
Bu arada ucması için biraz basılı tutmak gerekiyor bilmeyenler için :)
 
tupyupp

tupyupp

Üye
kuşun hızı artmalı ve görüntü küçülmeli Başka eksik Yok bence
 

Emre

Üye
Üzgünüm Arkadaşlar Lumia'am Bugün Elime Geçti Artık Symbian İle uğraşmayacagım Teşekkürler.
 

mtf33e

Üye
ya bnm bi sorunum var.dosyaı indirdim ama oyunu kuramıyorum.sis uzantılı olmadığı içinmi.telefonum c6-01.yardımcı olursanız sevinirim.sınıfda herkes bu lanetoyunu oynuo.bn gariban gibi kaldım aralarında :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
ya bnm bi sorunum var.dosyaı indirdim ama oyunu kuramıyorum.sis uzantılı olmadığı içinmi.telefonum c6-01.yardımcı olursanız sevinirim.sınıfda herkes bu lanetoyunu oynuo.bn gariban gibi kaldım aralarında :D
Hangisini indirirsen indir dosya yöneticisini açıp dosyaya bastığında kurmaya başlaması lazım :D
 
M@cros

M@cros

Üye
ya bnm bi sorunum var.dosyaı indirdim ama oyunu kuramıyorum.sis uzantılı olmadığı içinmi.telefonum c6-01.yardımcı olursanız sevinirim.sınıfda herkes bu lanetoyunu oynuo.bn gariban gibi kaldım aralarında :D
Böyle bir oyunla nasıl hava atılırsa artık:D
 
M@cros

M@cros

Üye
asigsasi

asigsasi

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ultrabal10, OG_Ömer, Cihanî Sultan ve 1 kişi daha

gnctrkcll1

Üye
flappy nin 360*640 ini yapabilirmisin ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
fayzteck

fayzteck

Üye
Teşekkürler.fakat flappy bird istiyoruz :)
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Oyuna baktım kasmasın diye ses dosyasını filan da silmeye çalıştım ama oyun bir değişik çalışıyor.Zaten orjinal dosyasını telefona atınca flash sürümü 21 desteklenmiyor dedi hiçbir şeyiyle oynamayım o zaman dedim.Çünkü oyun 500x700 çözünürlüğünde telefonda minicik görünüyor...
bende ne zamandır uğraşıyorum sen çıkartmışsın :) 21 destekşenmiyo dedi fla ya çevirdim ki sen çoktan yapmışsın :) eline sağlıkAma bu oyun sıfırdan yapılabilir gibi durmuyomu can ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
Yavaş çalışıyor ama beğendim eline emeğine sağlık :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


Üst Alt