@tupyupp Oyun'dan Kaynaklanıyor Yapımcısı ile görüşbu Niye ucmuyorbasıyorum basıyorum olmuyor
deniyorum TeşekkürlerKardeşim emre aktaş . Her şey çok güzel sadece biraz daha uzakta olursa iyi olur boyutu küçülürse yani birde kuş biraz daha hızlı olsa oyun cok coı benziycek ve cok güzel olacak
Hangisini indirirsen indir dosya yöneticisini açıp dosyaya bastığında kurmaya başlaması lazımya bnm bi sorunum var.dosyaı indirdim ama oyunu kuramıyorum.sis uzantılı olmadığı içinmi.telefonum c6-01.yardımcı olursanız sevinirim.sınıfda herkes bu lanetoyunu oynuo.bn gariban gibi kaldım aralarında![]()

Böyle bir oyunla nasıl hava atılırsa artıkya bnm bi sorunum var.dosyaı indirdim ama oyunu kuramıyorum.sis uzantılı olmadığı içinmi.telefonum c6-01.yardımcı olursanız sevinirim.sınıfda herkes bu lanetoyunu oynuo.bn gariban gibi kaldım aralarında![]()

Bizde olmadığından küçümsüyolar telefonumuzu filan yani bi düzgünce yapan olmadıBöyle bir oyunla nasıl hava atılırsa artık![]()
Uğraşmaya değmez.Oyunu yapan bir gecede bitirmiş burda kaç gündür uğraşılıyor.Bizde olmadığından küçümsüyolar telefonumuzu filan yani bi düzgünce yapan olmadı
Öyle zatenflappy nin 360*640 ini yapabilirmisin ?

senin konuya konu açmış gibi oldu mahsuru varsa şikayet edeyim kaldırsın larÖyle zaten![]()

bende ne zamandır uğraşıyorum sen çıkartmışsınOyuna baktım kasmasın diye ses dosyasını filan da silmeye çalıştım ama oyun bir değişik çalışıyor.Zaten orjinal dosyasını telefona atınca flash sürümü 21 desteklenmiyor dedi hiçbir şeyiyle oynamayım o zaman dedim.Çünkü oyun 500x700 çözünürlüğünde telefonda minicik görünüyor...
21 destekşenmiyo dedi fla ya çevirdim ki sen çoktan yapmışsın
eline sağlıkAma bu oyun sıfırdan yapılabilir gibi durmuyomu can ?
