Aksiyon [Imanli Studios] Flappy Bird v2.00 Symbian^3 (fixed)

Sponsorlu Bağlantılar

ersncak42

Üye
Evet hala biraz kasma var ama oynanmayacak kadar değil eline sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


OG_Ömer

OG_Ömer

Üye
aynen oynanabiliyor ama en iyisi bence en ilk paylaştığın kardeş görüntü biraz daha yakında daha iyi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Bilmiyorum ben kasma saptamadım :bilmm Yakınlığı aslında hep aynıydı ilkinin farkı tam ekran olmaması sadece :D
 
Neisseria.Ps

Neisseria.Ps

Üye
Paylaştıklarınızın hepsini denedim C5-03'te çalışmıyo :D
Bize oldukça basit bir flash lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
O zaten tescillendi s60v5 için flappy bird yok :'(
 
  • Beğen
Tepkiler: -Empat-
fayzteck

fayzteck

Üye
Çok kasıyor nokia c6-01 . Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
0MG90

0MG90

Üye
Eline sağlık, 700 de azıcık kasıyor ama oynanmıyacak gibi değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
M@cros

M@cros

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede, 0MG90 ve Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Manyak mı bu adam? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: M@cros
OG_Ömer

OG_Ömer

Üye
Manyak değil zengin :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve antalyali
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: OG_Ömer

Emre

Üye
port By Emre ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Biraz tuhaf olmuş aslında :D
 

Emre

Üye
Güzel olmuş.Bir de yeniden başlama butonu olsa güzel olur.Rekorum 7.:)
Teşekkürler Flash Ustası Deniyorum :oke:
Yazıları Biraz Düzenleme Yaptım
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90, GökhanERMCLR ve M@cros
GökhanERMCLR

GökhanERMCLR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: worldcafe


Üst Alt