Joker.
Üye
Hiçbiri
Yöneticileri buradan takip edebilirsiniz
Forum-Görevlileri - MaxiCep.Com
Off off
bu akşam gececilere mesaj Atayım son olarak onlara söyleyeyim
Hiçbiri
Yöneticileri buradan takip edebilirsiniz
Forum-Görevlileri - MaxiCep.Com
bu akşam gececilere mesaj Atayım son olarak onlara söyleyeyimGenellikle bu süresiz veda edenler başka forum sitelerine gidiyor ya da zaten oranın aktif üyelerinden veya yöneticilerinden oluyorlar. Bu konular sayesinde ortalığı karıştırıp üyeleri oraya çekiyorlar. Bir örnek bu
Bi örnek alabillr miyiz mert abi?
- - - Eklendi - - -
kendine ban atcaksan kontrol paneli forumdan uzaklaş
Genellikle bu süresiz veda edenler başka forum sitelerine gidiyor ya da zaten oranın aktif üyelerinden veya yöneticilerinden oluyorlar. Bu konular sayesinde ortalığı karıştırıp üyeleri oraya çekiyorlar. Bir örnek bu
Genellikle bu süresiz veda edenler başka forum sitelerine gidiyor ya da zaten oranın aktif üyelerinden veya yöneticilerinden oluyorlar. Bu konular sayesinde ortalığı karıştırıp üyeleri oraya çekiyorlar. Bir örnek bu

demek sicilin temizlendiği zaman geri döneceksinbak bana 10 uyarı puanım var ama hala buradayım
![]()

İlk uyarı aldığımda ben de gidecem demiştim
Anladım
- - - Eklendi - - -
benim bilmediğim bişi var kardeş sen niye gidiyosun forumdan?

İlk uyarı aldığımda ben de gidecem demiştim![]()
Bende 16 puan var![]()
![]()

Profilinde 23 yazıyor![]()
bana koymaz vallaha elbet bir gün silinir 
Mod olman için 5 puan almalıydin
Belki Mod olurum
Bi arkadaş konuyla ilgili saçma bir çözüm önermiş bende yarıldım gülmekten filan yazdın uyarı aldım Kaç gün sonra silinir 3 puan mış

İlk uyarı aldığımda ben de gidecem demiştim![]()

Mod olman için 5 puan almalıydin

Sen demi ceza puanı aldın?
Anlatsana mert abi neden aldın?![]()

Mod olman için 5 puan almalıydin
Ben ölürüm o zaman
Hayırlısı be gülümbana koymaz vallaha elbet bir gün silinir
![]()

